Aviseringar
Rensa alla

varför låtsas folk som om det vore "livet" att ligga på en solstol i turkiet?


Ämnesstartare

fattar inte vrf folk håller på som om det vore meningen med livet "titta vad fint och varmt det är, jag bor på hotell" 

fattar väl om man åker till ett varmt land i typ januari men nu under sommaren? lol..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

att ba ligga ner i solen är ju sjukt trist liksom :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att bara sola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de vet inte vad de skall göra av sin lediga sommartid efter allt långt slit & jobb, utgifterna har käkat upp delar av kassan till intressantare resmål. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är deprimerade år1 runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den svenska avundsjukan? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartrot:
den svenska avundsjukan? Blink

vad är jag avundsjuk på enligt dig?


   
SvaraCitera

tycker snarare det är livet att äta kanin på restaurang i turkiet Cool


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

För att man sällan får en chans att "bara vara".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaja:
För att man sällan får en chans att "bara vara".

man har ju det varje kväll? eller kanske bara jag som är bortskämd gällande att chilla.. men folk flyr alltså från aktiviteter de själva valt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

vad är jag avundsjuk på enligt dig?

Utomlands + hotell med pool + fin strand + härliga bilder på deras ben
Du vill egentligen ta deras plats!!!

Nej men jag tycker också att det är trist Söt


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

lemons or fruit:

man har ju det varje kväll? eller kanske bara jag som är bortskämd gällande att chilla.. men folk flyr alltså från aktiviteter de själva valt?

Hemma på kvällen finns den stundande tanken om jobbet skolan måste diska disken tvätta tvätten, ingen rast och ingen ro. Ett överhängade moln av vardag.

Tror sällan att något inrutat upplevs som självvalt, även om det oftast är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartrot: Utomlands + hotell med pool + fin strand + härliga bilder på deras ben
Du vill egentligen ta deras plats!!!

kan du förklara vad som är så nice med det då, för jag förstår nämligen inte. då kanske jag kommer fram till att jag vill ta deras plats, men i så fall skulle jag knappast ifrågasätta dem....

Svartrot: Nej men jag tycker också att det är trist

att ligga vid polen?

Kaja: Hemma på kvällen finns den stundande tanken om jobbet skolan måste diska disken tvätta tvätten, ingen rast och ingen ro. Ett överhängade moln av vardag.

om man har besvär med sådana tankar (ShockeradLedsen) varför skulle det underlätta med 2 veckor i turkiet? förstår sjklart meningen med ledighet men vad spelar det för roll om den är hemma i soffan eller i turkiet utifrån detta perspektiv?

Kaja: Tror sällan att något inrutat upplevs som självvalt, även om det oftast är det.

mm


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

lemons or fruit: om man har besvär med sådana tankar (ShockeradLedsen) varför skulle det underlätta med 2 veckor i turkiet? förstår sjklart meningen med ledighet men vad spelar det för roll om den är hemma i soffan eller i turkiet utifrån detta perspektiv?

Det är en temporär lösning på ett permanent problem, en solstol i Turkiet behandlar vissa symptom som kommer från att man inte trivs med sig själv och ens vardagliga liv - tror jag. Och hemma i soffan är den vardagen fortfarande alltför påtaglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah astrist liv? Roligare att åka och göra något typ snorkla eller nåt


   
SvaraCitera