Aviseringar
Rensa alla

varför låtsas folk som om det vore "livet" att ligga på en solstol i turkiet?


Ämnesstartare

100% agree. lägger hellre pengar på att besöka fina städer hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
de vet inte vad de skall göra av sin lediga sommartid efter allt långt slit & jobb, utgifterna har käkat upp delar av kassan till intressantare resmål. 🙁 

 bara råd att åka till turkie stackars starta en insamling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

 bara råd att åka till turkie stackars starta en insamling

hemskt. alla borde ha råd till lyxkryssning i Karibien. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: kan du förklara vad som är så nice med det då, för jag förstår nämligen inte. då kanske jag kommer fram till att jag vill ta deras plats, men i så fall skulle jag knappast ifrågasätta dem....

Tycker inte att det är så nice. Cool

Bilder folk normalt sätt tar på sina semestrar brukar inte vara särskilt lockande Söt Sällan dom skriver något som får en att önska att man var utomlands också. Och det är lite samma vart dom än åker! Bild på när dom tar en drink efter en lång promenad, när dom står framför ett palmträd eller en skylt, en hund som följt efter dom, vart dom bränt sig m.m.

lemons or fruit: att ligga vid polen?

Ligga still överhuvudtaget 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartrot:

Tycker inte att det är så nice. Cool

Bilder folk normalt sätt tar på sina semestrar brukar inte vara särskilt lockande Söt Sällan dom skriver något som får en att önska att man var utomlands också. Och det är lite samma vart dom än åker! Bild på när dom tar en drink efter en lång promenad, när dom står framför ett palmträd eller en skylt, en hund som följt efter dom, vart dom bränt sig m.m.

Ligga still överhuvudtaget 🙁

mm man tar typ bara bilder om man har tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

mm man tar typ bara bilder om man har tråkigt

Haha ja

Men det får mig att tänka på dom som ibland skriker "VÄNTA VÄNTA" och måste ta en bild mitt uppe i något roligt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartrot: Men det får mig att tänka på dom som ibland skriker "VÄNTA VÄNTA" och måste ta en bild mitt uppe i något roligt

Mycket gladMycket glad kommer aaaaldrig ihåg att föreviga det roliga när jag har kul :(( typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaja:
För att man sällan får en chans att "bara vara".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man har ju alltid en chans att bara vara Gråter


   
SvaraCitera
Draug

Varken turkiet lr sola är min grej så förstår inte heller vitsen med det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:
man har ju alltid en chans att bara vara Gråter

det handlar om att bara vara på en annan plats i världen. man är trött på att vara hemma eller vill fly verkligheten och det är svårt att göra hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast om jag åker på semester till ett annat land gör jag det inte bara för att koppla av, man vill ju göra roliga saker med. en mix av båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: det handlar om att bara vara på en annan plats i världen. man är trött på att vara hemma eller vill fly verkligheten och det är svårt att göra hemma.

ja alltså säge rinte emot det, omväxling vill man ha, det är bara just det där att det skulle vara meningen med livet att ligga på en sandstrand 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

ja alltså säge rinte emot det, omväxling vill man ha, det är bara just det där att det skulle vara meningen med livet att ligga på en sandstrand 

ah, nä, meningen med livet är d inte


   
SvaraCitera

tror det är 1 psykologisk grej! 


   
SvaraCitera