Aviseringar
Rensa alla

Varför ljuger troende folk?


Ämnesstartare

troende folk säger att Stephen Hawking tror på Gud

Han säger tydligt att han tror att Jorden är äldre än 4 Billion år,
Och tror på Big Bang.

Varför ljuger troende folk hela tiden?


   
Citera
Ämnesstartare

"Hawking has repeatedly used the word 'God' (in metaphorical meanings)[35] to illustrate points made in his books and public speeches. Having been described as an atheist by various people, including his former wife Jane,[36][37] Hawking has stated that he is "not religious in the normal sense" and he believes that "the universe is governed by the laws of science. The laws may have been decreed by God, but God does not intervene to break the laws."[38]"

Källa : Wikipedia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vem bryr sig om något jävla tard som sitter i rullstol och inte ens kan prata ordentligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Och vem bryr sig om något jävla tard som sitter i rullstol och inte ens kan prata ordentligt?

Väldigt många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Väldigt många.

Jag hade också varit sjukt smart om jag var ihopkopplad med en dator, han fuskar så jävla mycket. Men det spelar ingen roll egentligen, för han är mongo! HAHAHAH


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

mongo!

Men ändock så otroligt många gånger smartare än du....[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Och vem bryr sig om något jävla tard som sitter i rullstol och inte ens kan prata ordentligt?

DU är en jävla tard som förolämpar en, om inte DEN smartaste människan i världen idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen Hawking kan verkligen få en att bli mentalt upphetsad [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Men ändock så otroligt många gånger smartare än du....[zzz]

Men han sitter i rullstol

SilentScream:

DU är en jävla tard som förolämpar en, om inte DEN smartaste människan i världen idag.

Men han sitter i rullstol

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, han är ju inte same iaf. Alltid nåt [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Och vem bryr sig om något jävla tard som sitter i rullstol och inte ens kan prata ordentligt?

Jag undrar om inte dina tafatta och rent ut sagt löjliga provokationer speglar ett mindervärdeskomplex. Varför skulle man annars uttrycka så pinsamma, infantila åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag undrar om inte dina tafatta och rent ut sagt löjliga provokationer speglar ett mindervärdeskomplex. Varför skulle man annars uttrycka så pinsamma, infantila åsikter?

Det beror nog helt enkelt på att folk faktiskt tar mig på allvar och att jag får så underbart roliga reaktioner. Det är roligt att testa hur mycket (eller snarare lite) man måste göra för att folk ska ta illa vid sig eller bli upprörda. Idag lyckades jag bra


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Men han sitter i rullstol

Rullstol är chill[smile] Han slipper gå och han slipper prata med människor han inte vill prata med. Det låter sjukt smart[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Han slipper gå och han slipper prata med människor han inte vill prata med. Det låter sjukt smart[smile]

Snarare fegt, anser jag


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Snarare fegt,

Varför?


   
SvaraCitera