Aviseringar
Rensa alla

varför ni inte får ligga


Ämnesstartare

Bakric:

Tar inte upp sådant i direkt socialt umgänge då jag gott och väl vet hur tabubelagt det är.

de känner d på din lukt


   
SvaraCitera
mynona

är det här en tråd där du ska ge svaret på varför den som gör ett inlägg inte får ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: men du är fucking jurist fucka då

VÅGA VÄGRA STOCKEN :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
är det här en tråd där du ska ge svaret på varför den som gör ett inlägg inte får ligga?

nej folk missförstod tråden. menade att såna me ovårdade naglar inte får ligga har jag kommit fram till men ser att de fyllde på listan ba vilket gav mig ångest så fortsatte leka me så de inte mår dåliggtt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:

VÅGA VÄGRA STOCKEN :@

SkadeglädjeSkadeglädje sthlmare är sliskigare än ngn annan folkgrupp mvh spenderat över 20timmar sammanlagt i sthlmstation 
trauma


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

nej folk missförstod tråden. menade att såna me ovårdade naglar inte får ligga har jag kommit fram till men ser att de fyllde på listan ba vilket gav mig ångest så fortsatte leka me så de inte mår dåliggtt

jaså, det hade varit roligt annars, om det varit så. hade varit fint att se dig ge ett skäl till alla umare som skrev i tråden vare sig de ligger eller ej, mig också givetvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har vårdade naglar men får ändå aldrig kanske för jag aldrig går ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

SkadeglädjeSkadeglädje sthlmare är sliskigare än ngn annan folkgrupp mvh spenderat över 20timmar sammanlagt i sthlmstation 
trauma

FYFAN D R ECKLIA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jaså, det hade varit roligt annars, om det varit så. hade varit fint att se dig ge ett skäl till alla umare som skrev i tråden vare sig de ligger eller ej, mig också givetvis

kan skapa en ny tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: För ful


   
SvaraCitera

Hey hey hey, jag är bara.fjorton år...

Det brukar avskräcka de flestaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla som vill ligga med mig vill bli ihop, det är drfr.. eller så är dom för på och det gillar inte tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

fin sympatisk personlighet täcker över utseendet. så d kan man jobba med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

:$


   
SvaraCitera