Aviseringar
Rensa alla

Varför fungerar inte onlinedating?


Ämnesstartare

kukoxo: varför avslutar du alla dina inlägg med frågetecken?

det var ju en fråga? och du gör ju också det..
?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ja!

shit va glad ja blirjättenörd<3

kukoxo: ibland höll jag inte koll på vilka jag var ''tillsammans'' med och det blev lite knasigt minns jag.

nostalgi åh 🙁

tänker typ va fint av dig att få dom att känna att dom har någon o typ dom ger dig saker o du ba "åh tack <3" jättesött o ba åh längta tills dom får logga in o se din gubbe igen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

det var ju en fråga? och du gör ju också det..
?

ne inte alla.... men du gör det hela tiden,, jätteirriterande,

Fasiken:

shit va glad ja blirjättenörd<3

tänker typ va fint av dig att få dom att känna att dom har någon o typ dom ger dig saker o du ba "åh tack <3" jättesött o ba åh längta tills dom får logga in o se din gubbe igen Rodnar

de följde mig på fights mot andra ibland. hade dock höga lvl så behövde ej skydd. :$var lite gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ne inte alla.... men du gör det hela tiden,, jätteirriterande,

varför blir man alltid påhoppad av olika påhopp här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: varför blir man alltid påhoppad av olika påhopp här?

det är för att du är en idiot? händer inte alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dejting på nätet är väl i teorin bra. men alla är ju så gamla på sidorna :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

det är för att du är en idiot? händer inte alla?

är ändå inte ok med personagrepp. då sänker man sig till idioitens nivå. förklara istället för fanskapet vad är hen skriver som är fel.

mvh en idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag tycker är det bästa med att träffa någon från nätet är då man står nervös på tågstationen och väntar på att tåget ska komma in. Så ser man varandra och tankarna flyger lite hur som helst. Att få krama om den och känna hur nära den är och inte förstå hur fan det gick till, nästan vara lite paff över det. Så skrattar man hela tiden över att man ett par timmar senare fortfarande inte kan förstå att den personen nu sitter bredvid en. 

Och min "största förälskelse" träffade jag också över nätet och vi hade inte ens sett bilder på varandra, så det blev extremt nervöst och ett helvete att försöka hitta henne när hon vägra svara på telefonen när jag gick förbi henne gång på gång på tågstationen, bara för att hennes hår var "fel" RodnarHjärta Och när man såg henne fick man världens sämsta självförtroende när det visar sig vara hon var den där lilla "emma stone"-kopian man gått förbi och inte lyckats få ögonkontakt med RodnarHjärta  Konstigaste o nervösaste men samtidigt finaste mötet jag haft med någon.. klippa hennes hår, känna hur hela sängen skakar så fort jag rör vid hennes arm när vi ligger bredvid varandra, helt sjukt vad hennes hjärta slog varje gång jag rörde vid henne under hela "relationen". 

Men har aldrig haft som mål att hitta kärleken över nätet men har träffat ganska många, som vänner då, och med vissa har det känts så bra med att det blivit mer efter ett tag eller direkt. Jag har kanske hoppats att det skulle bli "vi" med vissa men ändå inte haft det som mål. 

Det känns som att, av mina "relationer" eller vad man ska kalla det, så har det alltid fungerat bäst ifall vi börjat som vänner och en timma efter att vi träffats vara lite mer *_* hihii ne okej de har bara hänt en gång annars tar de nog fram till natten då man ska sova o på något konstigt sätt hamnat i samma säng  Galen

fan vad långt de blev 🙁 tycker inte om det här hatar de här ja vill också kunna skriva saker som andra orkar läs 🙁

Några gånger blev de ba bajs av det hela, särskilt dom jag träffat på stan och inte kan fokusera alls pga så mycket folk, är inte mig själv. Fast värst är det när det verkar gå så bra och båda är "<3" med varandra så ba nå vecka senare e dom som borta Ledsen hatar när man går runt och undrar vad fan man gjort för fel, då man fått intrycket av att verkade så bra och dagarna efter mötet så var allt som vanligt.

de är fan det värsta hur man än träffas, att få intrycket av att allt är bra eller ännu bättre varje gång man träffas. Så helt plötsligt går dom inte att få tag på och bam, dom har gått in i ett förhållande. <3

nu var de längesedan ja våga träffa nån :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: de följde mig på fights mot andra ibland. hade dock höga lvl så behövde ej skydd. :$var lite gulligt

haha faktiskt... de e gulligt om man tänker på de på ett visst sätt Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

är ändå inte ok med personagrepp. då sänker man sig till idioitens nivå. förklara istället för fanskapet vad är hen skriver som är fel.

mvh en idiot

vill inte prata med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken

Läste allt Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

On topic så har jag aldrig provat men tror det är en bra grej för vissa och kommer säkert prova nångång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda läskiga är om nån man känner ser en på en sån sida! Förvånad Känns pinsamt Rodnar


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Enda läskiga är om nån man känner ser en på en sån sida! Förvånad Känns pinsamt Rodnar

badoo var värsta någonsin, såg folk i samma byggnad/grannhusen som sökte ragg

avreggade, skitsvår procedur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: badoo var värsta någonsin, såg folk i samma byggnad/grannhusen som sökte ragg

avreggade, skitsvår procedur

Var inte badoo typ virus? De bombade mig med mejl ett tag av nån anledning och mejlen var skumma Skeptisk 

Haha gud vad hemskt dock! Pinsamt värre.


   
SvaraCitera