Aviseringar
Rensa alla

varför porr och runka? när han har mej..


Ämnesstartare

jag vet det finns killar här inne som inte heller förstår sig på min pojkvän.. att han ser porrsidor och runkning som ett bättre alternativ än sex ibland.

Vi har haft cirka 2 gräl, med mina tårar och hans gnällande om just det här med runkadet.

För flera månader sedan så sa jag till honom "jag vill inte BARA ha pang på rödbetan sex.. vill att vi har mer romantiskt sex", vilket han såklart utan att tänka tolkade direkt som att jag BARA ville ha romantiskt å timlångt sex varje gång vi har sex.

Efter jag sa det så började han runka kanske 3 ggr i veckan, och vi hade sex kanske 2 ggr.. vilket jag ej klarade av tillslut å frågade VARFÖR??

Nu efte diskussion och jag sagt att jag behöver int BARA romantiskt sex.. så lovade han att sluta runka, sluta se på porr, komma till mej när han e kåt.

Och han klarade det i några veckor, vet jag eftersom jag ej hittat nåra runkpapper och sett han ej gått in på porrsidor + att vi haft sex kanske 4-5ggr/vecka.

Men igår... vi hade sex innan jag stack iväg på fika med tjejerna, vilket gjorde att jag lämna han ensam i 4h.
Åså kommer man hem.. å ser runkpapper och även en porrsida som kollats in.

HAN FICK JU SEX!!! jag förstår helt enkelt inte bara, jag är inte sårad längre, jag vet att jag ÄR attraktiv, men min pojkvän måste ha nån slags omåttligt behov av nöjsamt intresse för att runka framför porr.

Det e nåt speciellt med att runka framför porr va? nåt man uppnår som man inte gör i irl-sexakten. Eller???


   
Citera
Ämnesetiketter

Låt han bonda med sin snorre bara? [shake]


   
SvaraCitera

Wtf kontrollfreak!

Det är helt fel att försöka ändra på andra.


   
SvaraCitera

oerfaren:

runkpapper

[shake] slänger han dem inte?


   
SvaraCitera

oerfaren:

HAN FICK JU SEX!!! jag förstår helt enkelt inte bara, jag är inte sårad längre, jag vet att jag ÄR attraktiv, men min pojkvän måste ha nån slags omåttligt behov av nöjsamt intresse för att runka framför porr.

Det är stor skillnad på sex och onani. Så länge han inte ersätter sex med dig med onani så har du ingenting att säga till om.

Onanera gör i stort sett alla, och din pojkvän onanerade långt innan du kom in i bilden. Du kan inte agera som om det är fruktansvärt när du inte får sätta ett personligt kyskhetsbälte på honom.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Onanera gör i stort sett alla, och din pojkvän onanerade långt innan du kom in i bilden. Du kan inte agera som om det är fruktansvärt när du inte får sätta ett personligt kyskhetsbälte på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kille som runkar när han kan få knulla är ungefär som den som äter blodpudding när han har råd med oxfile.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Åså kommer man hem.. å ser runkpapper och även en porrsida som kollats in.

Kontrollbehov? Du rotar efter runkpappar och kollar besökta sidor.

oerfaren:

Det e nåt speciellt med att runka framför porr va? nåt man uppnår som man inte gör i irl-sexakten. Eller???

Ja, man slipper tänka på att tillfredsställa någon annan, man kan lägga all energi på en själv och ens egna njutning, utan att behöva ta hänsyn till någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

slänger han dem inte?

mja.. i papperskorgen ibland, under sängen ibland, men denna gången ligger dom kvar framför hans datorskärm ;P dvs han slänger dom synligt. Han skulle ju kunna va smart å spola ner dom, men men..

uppenbar:

Så länge han inte ersätter sex med dig med onani så har du ingenting att säga till om.

mm precis, vilket han gjorde tidigare.. då jag ifrågasatte varför han runkar oftare än vi har sex, så sa han att han ej pallar ha sex så ofta då jag kräver att det ska va så långa förspel å romantik. Han hade missuppfattat mej totalt på den punkten då. Men nu är ju det uträtt.

uppenbar:

Onanera gör i stort sett alla, och din pojkvän onanerade långt innan du kom in i bilden. Du kan inte agera som om det är fruktansvärt när du inte får sätta ett personligt kyskhetsbälte på honom.

Jo jag vet.. jag är inte direkt emot att han runkar. Bara det att när jag berättat om det för andra så har dom blivit jättechockade å tyckt jag ska typ göra slut för "man runkar inte i ett förhållande".

Jag är väl mer chockad för att han runkat samma dag efter att vi haft sex, att han varit tvungen att få komma 2ggr på så kort tid. Han brukar ej behöva det annars.

Så det är alltså okej att utföra onani i ett förhållande, bara det ej ersätter sexet?
Egentligen e ju det där upp till var och en att tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kontrollbehov? Du rotar efter runkpappar och kollar besökta sidor.

Jag kan inte kalla det kontrollbehov. Jag letade inte efter det när jag kom hem precis.. Jag såg det faktiskt nu idag då jag flängde runt med ögonen i rummet lite allmänt.

Men om jag får erkänna så har jag letat runkpapper vissa dagar just för å se om det "har hänt". Men detta just pga att jag vill veta om jag har nån chans till sex den kvällen eller ej.. Visst jag kan ju förföra honom å se.

Men efter att ha haft en någorlunda lång period då han runkat å knappt rört vid mej, så tror jag att det framkallat det sk. "kontrollbehovet" hos mej. Jag vill veta när/om han gjort det.. för jag vill ej gå runt och vara naiv, och undra varför han säger nej till mej i sängen.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Så det är alltså okej att utföra onani i ett förhållande, bara det ej ersätter sexet?

Enligt mig, ja. Jag skulle aldrig vilja ha den makten över min partner att jag fick kontrollera hans onani.

Onanerar inte du? Jag onanerar trots att jag har fast förhållande. I och för sig gör jag det inte alls lika ofta som jag gjorde innan, men ändå. Man kan onanera för att man är ledsen, uttråkad, upprörd, glad. Det behöver inte vara så att han hellre väljer onani framför dig.


   
SvaraCitera

oerfaren:

och undra varför han säger nej till mej i sängen.

Jag kan verkligen förstå att det är jobbigt att han runkar istället för att ha sex med dig. Och om han gör det så borde du ju prata med honom om det, och säga att du mår dålig över det.
Men det är ju inte säkert att han väljer att runka istället för att ha sex, eftersom han tydligen kan göra bägge på samma dag?

Hur ofta träffas ni? Bor ni ihop?
För träffas ni ofta/bor ihop, så är det ju ganska normalt att han inte orkar/vill ha sex varje dag/flera gånger om dagen, utan väljer att runka istället.


   
SvaraCitera

oerfaren:

jag vet att jag ÄR attraktiv

uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Onanerar inte du? Jag onanerar trots att jag har fast förhållande. I och för sig gör jag det inte alls lika ofta som jag gjorde innan, men ändå. Man kan onanera för att man är ledsen, uttråkad, upprörd, glad. Det behöver inte vara så att han hellre väljer onani framför dig.

väldigt skönt att höra faktiskt, att det verkar vara så pass normal grej endå.

med tanke på en annan tråd jag skapade här inne för ett tag sen, med exakt samma ämne.. men då blev det ju turbulens med motsatt effekt, ingen förstod varför han runkade osv. Alla tyckte jag skyulle ställa han mot väggen lr göra slut:/

Nej jag onanerar aldrig, jag blir sällan kåt på egen hand. Onanerade MASSOR förr, men inte sen jag fick honom. Min sexlust har ju int försvunnit, jag blir kåt direkt då han rör vid mej liksom. Och ibland på egen hand oxå.. men jag tänker istället "han kommer snart hem.. då kan vi ha sex istället".

Iofs vill jag passa på att säga att han kan runka även fast jag är hemma.. e det oxå okej lr? om jag e hemma, och inte säger nej till sex. Men att han sätter sej å runkar i smyg. (vilket han gör)


   
SvaraCitera

oerfaren:

mja.. i papperskorgen ibland, under sängen ibland, men denna gången ligger dom kvar framför hans datorskärm ;P dvs han slänger dom synligt. Han skulle ju kunna va smart å spola ner dom, men men..

Jäkla äckligt att inte slänga dem, det hade jag blivit sur för
om jag bott tillsammans med honom dvs,men bor han själv är det hans val hur lägenheten ser ut.


   
SvaraCitera