Aviseringar
Rensa alla

Varför prata om allt det som en gång ännu inte var?


Ämnesstartare

SUKOF:

Ja, och jag antar att du är unik precis som alla andra

Jag är bättre än de flesta. Men långt ifrån alla. Men det beror som vanligt på hur man ser det.

SUKOF:

Du värderar alltså din personlighet för högt för att sätta den på spel?

Min personlighet gör mig unik. Det finns många olika personligheter och utseeden. Men ingen ser ut som jag. jag är jag och jag vill alltid vara jag. Det handlar inte om dte du tror. Det som det egentligen vill förmedla. Enligt mig då ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Jag är bättre än de flesta. Men långt ifrån alla. Men det beror som vanligt på hur man ser det.

Oftast spelar sin egen åsikt störst roll. Jag är glad att du värderar dig högt.

Narcissistic:

Det handlar inte om dte du tror. Det som det egentligen vill förmedla. Enligt mig då ^^

Jag har ännu inte läst ut den, så jag kan inte riktigt ännu diskutera ämnet med all fakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love], ska vi gifta oss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Oftast spelar sin egen åsikt störst roll. Jag är glad att du värderar dig högt.

Men det kan gå för långt. När man kommer til sk narcissistisk personlighetstörning. Högmod är svårt.

SUKOF:

Jag har ännu inte läst ut den, så jag kan inte riktigt ännu diskutera ämnet med all fakta.

^^

Viljans Triumf:

ska vi gifta oss?

En typsik forumkommentar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

En typsik forumkommentar?

En typisk forumkommentar från en högst otypsik forum-medlem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Men det kan gå för långt. När man kommer til sk narcissistisk personlighetstörning. Högmod är svårt.

Jag instämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

En typisk forumkommentar från en högst otypsik forum-medlem

Okej, men det lät inte seriöst och med tanke på det är jag nog inte den rätta. Eller vad tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Okej, men det lät inte seriöst och med tanke på det är jag nog inte den rätta. Eller vad tror du?

Jag är aldrig överdrivet seriös, det enda jag kan säga är att jag starkt gillar den här trådens inledande inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag är aldrig överdrivet seriös, det enda jag kan säga är att jag starkt gillar den här trådens inledande inlägg.

Jag brukar vara tvärtom. Min seriositet lyser alltid för stakt. Det skimrar alltid som lågor i männsikors ögon, vilket jag någonstans vill för de är patetiska.

Mitt första inlägg? Känner du igen dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Jag brukar vara tvärtom. Min seriositet lyser alltid för stakt. Det skimrar alltid som lågor i männsikors ögon, vilket jag någonstans vill för de är patetiska.

Man kan inte alltid hålla sig seriös? Jag själv föredrar att hålla en form av mystik för att förvirra folk, så att dem aldrig har en aning om, om jag är seriös eller inte, jag är en paradox.

Narcissistic:

Mitt första inlägg? Känner du igen dig?

Jag känner igen mig i sättet som du uttrycker dig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Man kan inte alltid hålla sig seriös? Jag själv föredrar att hålla en form av mystik för att förvirra folk, så att dem aldrig har en aning om, om jag är seriös eller inte, jag är en paradox.

Det ser jag som något slags fake. Mitt medvetna säger mig det. Men det är mest jag som har min subjektiva åsikt. Vilket jag inte vägt mot ngt.

Hur som helst kan det vara ytterst irriterande. Men tydlighet är tråkigt och mitt sätt att skriva om det är det vi pratar om, ter sig naturligt.

Viljans Triumf:

Jag känner igen mig i sättet som du uttrycker dig på.

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Det ser jag som något slags fake. Mitt medvetna säger mig det. Men det är mest jag som har min subjektiva åsikt. Vilket jag inte vägt mot ngt.

Jag ser det som ett sätt att konfirmera för mig själv att jag är bättre än andra. Att jag har någon form av makt över andra människor, även om det bara gäller sättet som de ser mig på. Och så är jag överdrivet förtjust i själva fenomenet paradox, det är på ett alldeles speciellt sätt, som liksom motsäger själva varandet samtidigt som det är, och det är alldeles underbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag ser det som ett sätt att konfirmera för mig själv att jag är bättre än andra

Men du känner samtidigt att du inte är det? Själv känner jag att jag är står över de flesta, mer intelligensmässigt och värdemässigt.

Viljans Triumf:

Att jag har någon form av makt över andra människor, även om det bara gäller sättet som de ser mig på. Och så är jag överdrivet förtjust i själva fenomenet paradox, det är på ett alldeles speciellt sätt, som liksom motsäger själva varandet samtidigt som det är, och det är alldeles underbart.

Jag håller med^^ Det är ett 'härligt' fenomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Men du känner samtidigt att du inte är det?

Inte parallellt, utan snarare att det varierar, ibland anser jag mig själv vara en i det närmaste gudomlig entitet, och ibland gör sig motsatsen påmind.

Narcissistic:

Själv känner jag att jag är står över de flesta, mer intelligensmässigt och värdemässigt.

Intelligens är det som jag huvudsakligen anser är bättre hos mig själv än hos andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera