Aviseringar
Rensa alla

varför pratar sånna alltid med MIG ? 😮


Ämnesstartare

asså typ alla gubbar å så ska alltid lägga till mig på msn..
as jobbigt .
likadant när jag är i stan eller så

som i 4an en ''kille'' som tydligen va 13 la till mig på msn och frågade vilken skola å så jag gick på å så sa jag vilken, för jag tänkte inte liksom att han skulle göra nått fast det gjorde han ju aldrig.
men så varje dag före å efter skolan tog han kort på mig, följde efter mig osv..
och när jag skulle gå hem från en kompis jagade han mig.
men jag sa det till en kille i klassen och han ville inte att nått skulle hända mig så han sa till en lärare så anmälde vi han så va de inget mer med det ..

och igår när jag skulle träffa en kompis som bor ganska långt ifrån mig, de va i nordstan då.. så kom en gubbe fram till mig och fråga om jag ville ha sex med han.. jag skrattade bara och så gick jag där ifrån.

och förra veckan när jag tog bussen till nordstan så satte sig en kille (han var typ 20) vid mig och sa tja, sen höll han sin hand på mitt ben och kollade på mig hela tiden.
sen efter så gick han av på samma ställe som mig och väntade på mig fast då hade jag JÄVLIGT tur för min pappa var där eftersom han skulle ta ut pengar till mig så jag sprang till honom och då gick killen bara för jag var med en vuxen...

och på msn lägger as många konstiga till mig och frågar om vi ska träffas.. så säger dom att dom vill våldta mig.. och säger exakt vad dom ska göra. och så säger dom att jag måste säga att jag är en hora annars gör dom om bilder och skickar till folk som jag känner.. osv.. massa sånt iaf.
jag bara blockar dom.. men fler lägger till mig hela tiden.
och alla dom vet att jag är 12.

jag hatar att va ute själv med min hund och så.. är rädd överallt.. finns ingenstans inget kan hända.. ska till nordstan på fredag och kanske dra upp till borås på lördag fast det vill jag egentligen inte men mina kompisar säger att jag måste men det är det att jag åker hem 10/11 på kvällen isåfall och så måste jag ta buss och jag vill inte säga varför jag inte vill...

åååh, de måste va nått fel på mig.. varför just jag ?.. därför hatar jag när folk säger att jag ser ut att vara minst 15..vill se ut som 12.. inte 15..


   
Citera

dölj din msn istället för att skriva den på din press.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jag hatar att va ute själv med min hund och så.. är rädd överallt.. finns ingenstans inget kan hända..

Tidigare skuldbelägger du dina föräldrars "uppfostringsregler". Då du till exempel inte fick vara ute längre än efter klockan 23:00 om jag inte missminner mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*kram*


   
SvaraCitera

cause and effect


   
SvaraCitera

Ja har precis samam problem, vill du prata på msn om d? [blush][cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

dölj din msn istället för att skriva den på din press.

får väll göra det...

x_marty:

Tidigare skuldbelägger du dina föräldrars "uppfostringsregler". Då du till exempel inte fick vara ute längre än efter klockan 23:00 om jag inte missminner mig.

det är väll bra på sätt å vis ändå ...


   
SvaraCitera

vetinte1999:

det är väll bra på sätt å vis ändå ...

Äntligen kom det fram..


   
SvaraCitera

Acceptera inga du inte vet vilka det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Acceptera inga du inte vet vilka det är.

men tänk om det är nån jag känner som har ny msn..


   
SvaraCitera

vetinte1999:

men tänk om det är nån jag känner som har ny msn..

Då kan du fråga dem direkt du har godkänt. Är personen ett jävla skummo så ta bort direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Då kan du fråga dem direkt du har godkänt. Är personen ett jävla skummo så ta bort direkt.

okej..
men det är ganska jobbigt för det är ju varje dag.
men det är ju inte bara på msn. det är ju i stan och så också..


   
SvaraCitera

vetinte1999:

okej..
men det är ganska jobbigt för det är ju varje dag.
men det är ju inte bara på msn. det är ju i stan och så också..

De hittar väl dig främst på msn o dylikt då, och händer det varje dag så kanske du bör vara den som lägger till kompisarna för att vara på den säkra sidan.
Gå inte ensam i stan, ignorera randoms som säger skumma saker. Gör så att de ledsnar.

Och för all del, ge inte ut information om dig själv som vart du bor, var du går skola, ditt namn eller ditt telefonnummer på nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

nätet

internet är en ond uppfinnig [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

De hittar väl dig främst på msn o dylikt då, och händer det varje dag så kanske du bör vara den som lägger till kompisarna för att vara på den säkra sidan.
Gå inte ensam i stan, ignorera randoms som säger skumma saker. Gör så att de ledsnar.

okej.. då är det ju ändå rätt så enkelt

KochamCie:

Och för all del, ge inte ut information om dig själv som vart du bor, var du går skola, ditt namn eller ditt telefonnummer på nätet.

jag brukar bara säga staden, om nån undrar vilken skola så säger jag det, brukar bara säga förnamnet..
telefonnummret säger jag aldrig.. dom kan tjata hur mkt dom vill.
men jag ska inte acca någon längre


   
SvaraCitera