Aviseringar
Rensa alla

Varför prioriterar Miljöpartiet invandring före miljön?


NiklasW: Kommer nog gälla vita kvinnor också ska du se..

Vad menar du?


   
SvaraCitera

MissAnox:

Anhöriginvandring
Arbetskraftinvandring
Arbetsmarknad  -  "helt ansvarslös invandringspolitik"
Bistånd
Flyktinghjälp
Flyktingmottagande i kommunerna
Halalslakt
Hemspråk - "Att lära sig ett annat modersmål motverkar assimileringen in i det svenska samhället."
Illegal migration
Instegsjobb
Integration
Invandring
Kulturpolitik - kritiserar "ambitionen att stadigt förstärka kulturlivets mångkulturella prägel"
Mångkultur
Svensk kultur
Terrorism

Jag vet inte riktigt vad du försöker med, men vad det än är så misslyckas du iallafall. Som du själv kunde läsa handlade många av SDs frågor om andra saker än invandring. Många punkter om välfärden, skolan, äldreomsorgen,  rätt till heltid, brottslighet, djurskydd, försvar och mycket mer. SD är alltså verkligen inte ett enfrågeparti. 


   
SvaraCitera

NiklasW: Jag vet inte riktigt vad du försöker med, men vad det än är så misslyckas du iallafall. Som du själv kunde läsa handlade många av SDs frågor om andra saker än invandring. Många punkter om välfärden, skolan, äldreomsorgen, rätt till heltid, brottslighet, djurskydd, försvar och mycket mer. SD är alltså verkligen inte ett enfrågeparti.

Okej, att kalla er enfrågeparti är onyanserat. Nämnas bör också det onyanserade att låta en fjärdedel av punkterna behandla anti-mångkulturspolitik.


   
SvaraCitera

MissAnox: Okej, att kalla er enfrågeparti är onyanserat. Nämnas bör också det onyanserade att låta en fjärdedel av punkterna behandla anti-mångkulturspolitik.

Invandring är inget som går att separera från övriga frågor då man befattar sig lika mycket med människor som i precis alla politiska frågor. Det man ger är ett invandringspolitiskt, eller (anti-)mångkulturellt perspekiv på saken. Därför kan de uppfattas som mer snäva än de är i sin uppfattning.


   
SvaraCitera

dom tycker väl att invandrare skiter ner eller nåt ialafal är dom kontrollerade av illuminati 


   
SvaraCitera

För att det bästa som finns för miljön är invandring.

Hjärta


   
SvaraCitera

för att människor är viktigare än växter


   
SvaraCitera

Att vara miljöpartist har idag blivit något av en livsstil för korrekt leverne bland storstadsmänniskor. Miljöpartiet strävar och njuter av att få cred av folk som betyder något, dvs den politiska och intellekuella eliten som företräder modernt tänkande. Man drivs av ett idetänk som är separat från det vanligt folk vill ha och mer efter vad som behövs göras.

Miljön är fortsättningsvis ett hot, och folk i nöd söker sig till sverige och här har MP tagit på sig rollen som vit riddare företrädande en uppoffringspolitik som ska baseras på kollektivt medhjälpande och deras sympatisörer är mer än villiga att stödja en politik man ser som nödvändig än vad folk uppskattar.

Man har en lätt aversion mot vanligt folk som inte anammar deras norm kring källsortering, kollektivtrafiken och annan vardagliga miljöunderlättande insatser som kan göras. Folks bildning blir aktuell då dina åsiker anses vara mindre betydelsefulla om du inte är en storstadsmänniska själv och kan befatta dig med de nödvändiga självuppoffringar de tvingas göra. Av samma anledning ser du dem inte ta till sig något nämnvärt om kritiken som utlyses av sagda grupp.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:
för att människor är viktigare än växter

Fast ska man profilera sig som ett miljöparti borde det ju också vara just miljön som är ens viktigaste fråga. Många som röstar på MP gör det pga deras namn. Har ofta hört folk, speciellt unga tjejer säga "Jag kan inte så mycket om politik, men ska rösta på Miljöpartiet för att miljön är bra". De hade garanterat inte fått lika många röster om de hade hetat "Massinvandringspartiet", "Migrationspartiet", "Muslimpartiet" eller något annat mer passande fast med samma partibeteckning.


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Fast ska man profilera sig som ett miljöparti borde det ju också vara just miljön som är ens viktigaste fråga. Många som röstar på MP gör det pga deras namn. Har ofta hört folk, speciellt unga tjejer säga "Jag kan inte så mycket om politik, men ska rösta på Miljöpartiet för att miljön är bra". De hade garanterat inte fått lika många röster om de hade hetat "Massinvandringspartiet", "Migrationspartiet", "Muslimpartiet" eller något annat mer passande fast med samma partibeteckning.

jaha??


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

jaha??

Var det det enda du hade att komma med?


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Var det det enda du hade att komma med?

är inte miljöpartist och skrev endast att människor är viktigare, mitt inlägg hade inget annat syfte.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

är inte miljöpartist och skrev endast att människor är viktigare, mitt inlägg hade inget annat syfte.

Och mitt inlägg handlade om att om man är av den åsikten så bör man inte ge sken av annat genom sitt namn.


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Och mitt inlägg handlade om att om man är av den åsikten så bör man inte ge sken av annat genom sitt namn.

jaha


   
SvaraCitera