Aviseringar
Rensa alla

Varför putar ni med läpparna, tjejer?.


Fingerprints:

GHahah länk?

Finns några sidor tillbaka där, vet att jag sett tickstart klaga på och sett några bilder själv. Minns ej vilka som gjort dock. obs vill ej peka ut folk.

Fingerprints:

prick på näsan? :S

Image

Image


   
SvaraCitera

isola:

Pricken på näsan

Hahaha förstår inte varför. Överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Outro:

Hahaha förstår inte varför. Överhuvudtaget.

Det ser väl lite mystiskt ut. Vad kan finnas för spännande därunder liksom. En piercing? En finne? Både och?


   
SvaraCitera
FTH039

Det är konstigt.


   
SvaraCitera

Spoony:

Är det någon blåst kändisbloggare som fyllt sina läppar med nervgiftet botox

Nu är det väl ändå inte botox man har i läpparna men.


   
SvaraCitera

Tycker det mest bara verkar vara väldigt osäkra tjejer som håller på med detta.


   
SvaraCitera

Spoony:

Ett annars vackert ansikte blir till en grotesk clown.

Sexist


   
SvaraCitera

Skulle också vilja veta. Orkar inte gå in på facebook pga. blir deprimerad av alla ankor och deras emotexter på dålig engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla hur den här tjejen spänner hela ansiktet på headerbilden. Hom måste ha övat länge framför spegeln och tänkt att "nu ser det ut som att jag har naturligt fylliga läppar". http://johannaspalatz.blogg.se/index.html

[rolleyes]

Dan_the_ironman:

Nu är det väl ändå inte botox man har i läpparna men.

Inte det, nähej. Du verkar kunna det här. Har du genomgått en Kalle Anka-behandling? [wink]


   
SvaraCitera

Spoony:

Inte det, nähej. Du verkar kunna det här. Har du genomgått en Kalle Anka-behandling?

Nej jag har bara ett IQ över 30 [smile]


   
SvaraCitera
ohjens

Spoony:

Eller har ni dåligt självförtroende och tror att grimasen får er att bli "snygga"?

typ. helt stört. så fort en kamera kommer fram börjar läpparna leva sitt egna lilla liv. haha, nä men slutade faktiskt med det där för ett tag sen. har några kompisar som fortfarande gör det. sjukt irriterande!


   
SvaraCitera

brukar puta med läpparna när jag försöker se snygg ut

det funkar


   
SvaraCitera

Spoony:

Varför gör ni det? Är det någon blåst kändisbloggare som fyllt sina läppar med nervgiftet botox ni vill försöka likna i tron att ni också kan bli kända bloggare? Eller har ni dåligt självförtroende och tror att grimasen får er att bli "snygga"?

Svaret är väl ja och ja. Eftersom killarna de egentligen vill imponera på är för upptagna av att spela CoD och porrsurfa söker de istället uppmärksamhet och bekräftelse från andra tjejer när de lägger upp bilder på sig själva som övermsinkade blonderade guldfiskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjens:

typ. helt stört. så fort en kamera kommer fram börjar läpparna leva sitt egna lilla liv. haha, nä men slutade faktiskt med det där för ett tag sen. har några kompisar som fortfarande gör det. sjukt irriterande!

Bra att du har lagt av. [love][bigcheers]

Trenden har visst ett namn, Duckface. [badgrin]

Visa dessa bilder till era duckface-grimaserande vänner och bekanta. [badgrin]

Image

http://antiduckface.com/


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera