Aviseringar
Rensa alla

Varför "troll"-anklagelser mot folk ni inte känner igen ?


Ämnesstartare

För alla som tycker det är "mesigt" att ej slänga ur sig vad man hetat förut - så finns det folk här som jag inte vill ska känna igen mig, DÄRFÖR föredrar jag att vara anonym för ALLA. Tycker iaf det skrivs ganska roliga saker här emellanåt som är kul att svara på, det är därför jag reggade mig igen.
Case closed typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja det är samma här men vi har alla olika gränser för vad som anses vara fientligt. Men förstår vad du menar!

Mjo, man blir nog fan härdad av att vara medlem här ett tag asså [crazy]


   
SvaraCitera

Suicidegirl:

så finns det folk här som jag inte vill ska känna igen mig

kanske värt att hålla en låg profil då?

med tanke på att de kanske även känner igen ditt sätt.


   
SvaraCitera

folk är så mjuka nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

kanske värt att hålla en låg profil då?

Tror inte dessa personer känner igen mitt sätt att skriva eftersom jag inte pratat med dom på aslänge, men håller med det du säger. Jag höll låg profil tills jag fick damp och skapade denna tråd iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

folk är så mjuka nu för tiden.

* mjuk *


   
SvaraCitera

Suicidegirl:

Kan inte ta till mig av detta eftersom det första jag skrivit här inte är denna tråd 🙂 anledningen till att jag gjorde denna "idiot-tråd" är att jag fick "troll" kastat i fejset när jag skrev en helt seriös kommentar.

Meh, defensiv. Sa inte att detta var en idiottråd 🙁
F.ö, trollstämplar inte folk enbart pga de är nya, utan för att de är troll. Och kallar inte heller folk för idioter bara för att de är nya, utan pga de är idioter [no-no]

Dold text: Faktum är att de enda jag kallat idioter är sådana som hängt här länge, om man nu ska tala personliga erfarenheter [cool]


   
SvaraCitera

Suicidegirl:

* mjuk *

du får bli lite mjuktuff istället


   
SvaraCitera

OF 5:

du får bli lite mjuktuff istället

hur är man då?


   
SvaraCitera

tycker ej att folk ska regga sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Meh, defensiv. Sa inte att detta var en idiottråd 🙁

Oj förlåt! Där feltolkade jag dig faktiskt [bigcheers] trodde du syftade på mig hahaha

OF 5:

du får bli lite mjuktuff istället

Är mjuk men blir ilsk lätt [cry]


   
SvaraCitera

isola:

hur är man då?

När man har ett hårt yttre och ett mjukt inre eller tvärt om och kan hantera både med och motgång.


   
SvaraCitera

varför blir du så upprörd över att bli kallad troll?


   
SvaraCitera
Tyrael

Tänkte på något hyfsat relaterat idag, varför i helvete finns det en avregistreringsfunktion? Finns inte på NÅGOT annat forum/mjukvara jag stött på (vilket är många)

Tycker det är sjukt löjligt med folk som avreggar sig. Det är något som alltid kommer förknippas med hur barnsligt UM är, inte pga. åldern på medlemmarna utan pga. vad som tillåts.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Finns inte på NÅGOT annat forum/mjukvara jag stött på (vilket är många)

Har sett lite överallt, kanske inte främst på forum, men det förekommer där med


   
SvaraCitera