Aviseringar
Rensa alla

Varför raderades min tråd om Islam o Koranen?


Ämnesstartare

TheSpookyMan:

som styrkte mitt påstående

TheSpookyMan:

seriösa trådar

[rolleyes]
Ja, just det. Äh.

Blivande_japan:

den var kanske skitdålig?

[love]

Gentlernen:

koranen skriven på hebreiska?

[tard][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

båda (har varit) heavy cannabis smokers

ah, förstår lite nu.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Så, lågutbildad missbrukande bondlurk från missbrukande hippiefamilj. Statistiken ljuger inte, med andra ord.

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Så, lågutbildad missbrukande bondlurk från missbrukande hippiefamilj. Statistiken ljuger inte, med andra ord.

[love] Gift dig med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gift dig med mig

Stå i kö. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Stå i kö. [no-no]

[no-no] never

Dold text: Välkommen tillbaka föresten[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

never

Jag var ungeför 20 sek. före dig [cute]

isola:

Dold text:

danke [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick faktiskt ut gymnasiet med toppbetyg i så gott som samtliga ämnen. Anledningen varför jag inte läste vidare på
Högskola var att en kollega till farsan hade hört genom honom om mina goda betyg o gav mig en mycket bra anställning innan
jag slutade gymnasiet.

Problemet med klientel som du är att ni tror att ni är fritänkande individer men egentligen är ni Mona Muslims o Lars Ohlys
nickedockor som egentligen inte tänker själva utan tänker som era ledare förväntar sig att ni ska tycka o tänka.
Naturligtvis påhejade av bortåt 1 million muslimer i Sverige vilket i sin förlängning kanske är den största faran. Enda
trösten i allt elände är att ni troligen inte sitter på kapitalet. Förvisso finns det en uppenbar risk att du är lierad med
allinsen o de borgerliga partierna eftersom alliansen o den röd-gröna röran mer eller mindre har tagit varandra i hand o
vandrar mot ruinens brant styrda av muslimerna eller i vart fall påhejade av muslimerna.

Jag skiter totalt i vilket språk Koranen var skriven på för 1.500 år sedan men jag förutsåg att det var hebreiska men för mig
saknar det total betydelse. För mig o många med mig känns det som om muslimerna är djävulens sändebud på jorden o Koranen är
djävulens bibel o regelbok som ska efterföljas o förverkligas. Ta dock inte ordet djävulen för ordagrannt utan se det mer som
ondskan! Ondskan med mycket stort O!!!

Hur många procent som SD kommer att få tack vare mig... eller på grund av mig... är ganska ovesäntligt. Det viktigaste är att
vi får en politik i Sverige, Norden o Europa som i första hand stänger våra gränser så inte fler muslimer kommer in samt på
lite längre sikt återför alla muslimer som kommit hit de sista 10, 15 o 20 åren.

Jag kommer självfallet att fortsätta posta videofilmer som styrker mitt påstående om det begynnande muslimhot vi står inför
o även inlägg som styrker det muslimhot vi står inför... o redan har startat.

Högerextrem? Så kan man ju också uttrycka muslimrädslan! Undrar om de stackarna i Afganistan som blir dödade av sina
landsmän dvs av talibanerna också ser sig som "högerextrema"? Dödade av rättsskipande muslimer!? Eller de som blir
ihjälbombade i Irak. Eller alla 1000-tals fransmän som fick sina bilar uppeldade av upproriska muslimer för några år sedan? Eller poliser-,
brandkårspersonal- o ambulanspersonal runt om i Sverige som blir utsatta av muslimerna tänker likadant? Eller de kommuner
som får sina skolor o stormarknader nedbrända. Alla rånoffer, våldtäktsoffer o föräldrar till mördade barn här i Sverige som har fallit offer för dina muslimer?

Därmed är debatten slut mellan dig o mig för den här gången. Rest In Peace!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars Ohlys mamma brukade passa min farmor och var den som lärde henne att simma[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Jag gick faktiskt ut gymnasiet med toppbetyg i så gott som samtliga ämnen.

TheSpookyMan:

Koranen var skriven på för 1.500 år sedan men jag förutsåg att det var hebreiska

[rolleyes]

TheSpookyMan:

Koranen är
djävulens bibel

Har du läst den? vet du vad som står i den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Så, lågutbildad missbrukande bondlurk från missbrukande hippiefamilj. Statistiken ljuger inte, med andra ord.

Snarare tvärtom. Vi tillhör inte det försupna svenska folket som vinglar runt i fyllan o villan o blir misshandlade av muslimer ute på gator o torg eller sätter andra människors liv på spel som berusad bilförare ute på vägarna. Vi har valt bort alkoholen före Cannabis men det har jag naturligtvis min fulla förståelse att det klientel du tillhör har svårt att förstå.

För övrigt har farsan som varit musiker hela sitt liv gjort så smarta penningplaceringar så han har trots att han bara precis fyllt 50 gått i pension o idag bara lever på sina kapitalplaceringar för att slippa konfrnteras med getto trash som du.

Gentlernen:

Är du säker på att du verkligen klarade av gymnasiet? Jag trodde man fick lära sig där att yttrandefriheten inte innebär att andra är tvungna att publicera eller ens lyssna på det du har att säga. Folk skulle lyssna ganska mycket mer på dig om du:
1. lärde dig argumentera;
2. slutade använda extremt tveksamma källor;
3. slutade posta fåniga youtubefilmer och propagandabilder som nån 15-åring klippt ihop i MS Paint;
4. låt bli att erkänna att du inte har den ringaste aning om vad du pratar om (koranen skriven på hebreiska? koranen går att översätta? "fakta" om vad muslimer "gör" när de utgör en viss andel av en population? oförmåga att skilja på olika sorters islam? oförmögen att greppa skillnaden mellan muslimers situation i Frankrike och Thailand? DÖLJ DET för guds skull, om du inte vill framstå som en total idiot!)

Det är trist att inte alla "patrioter" är som du; isåfall hade SD fortfarande legat och kravlat runt kring en kvarts procent eller så.

Jag gick faktiskt ut gymnasiet med toppbetyg i så gott som samtliga ämnen. Anledningen varför jag inte läste vidare på
Högskola var att en kollega till farsan hade hört genom honom om mina goda betyg o gav mig en mycket bra anställning innan
jag slutade gymnasiet.

Problemet med klientel som du är att ni tror att ni är fritänkande individer men egentligen är ni Mona Muslims o Lars Ohlys
nickedockor som egentligen inte tänker själva utan tänker som era ledare förväntar sig att ni ska tycka o tänka.
Naturligtvis påhejade av bortåt 1 million muslimer i Sverige vilket i sin förlängning kanske är den största faran. Enda
trösten i allt elände är att ni troligen inte sitter på kapitalet. Förvisso finns det en uppenbar risk att du är lierad med
allinsen o de borgerliga partierna eftersom alliansen o den röd-gröna röran mer eller mindre har tagit varandra i hand o
vandrar mot ruinens brant styrda av muslimerna eller i vart fall påhejade av muslimerna.

Jag skiter totalt i vilket språk Koranen var skriven på för 1.500 år sedan men jag förutsåg att det var hebreiska men för mig
saknar det total betydelse. För mig o många med mig känns det som om muslimerna är djävulens sändebud på jorden o Koranen är
djävulens bibel o regelbok som ska efterföljas o förverkligas. Ta dock inte ordet djävulen för ordagrannt utan se det mer som
ondskan! Ondskan med mycket stort O!!!

Hur många procent som SD kommer att få tack vare mig... eller på grund av mig... är ganska ovesäntligt. Det viktigaste är att
vi får en politik i Sverige, Norden o Europa som i första hand stänger våra gränser så inte fler muslimer kommer in samt på
lite längre sikt återför alla muslimer som kommit hit de sista 10, 15 o 20 åren.

Jag kommer självfallet att fortsätta posta videofilmer som styrker mitt påstående om det begynnande muslimhot vi står inför
o även inlägg som styrker det muslimhot vi står inför... o redan har startat.

Högerextrem? Så kan man ju också uttrycka muslimrädslan! Undrar om de stackarna i Afganistan som blir dödade av sina
landsmän dvs av talibanerna också ser sig som "högerextrema"? Dödade av rättsskipande muslimer!? Eller de som blir
ihjälbombade i Irak. Eller alla 1000-tals fransmän som fick sina bilar uppeldade av upproriska muslimer för några år sedan? Eller poliser-,
brandkårspersonal- o ambulanspersonal runt om i Sverige som blir utsatta av muslimerna tänker likadant? Eller de kommuner
som får sina skolor o stormarknader nedbrända. Alla rånoffer, våldtäktsoffer o föräldrar till mördade barn här i Sverige som har fallit offer för dina muslimer?

Därmed är debatten slut mellan dig o mig för den här gången. Rest In Peace!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Har du läst den? vet du vad som står i den?

Tycker du inte videofilmen speglar vad jag påstår? ONDSKA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Vi har valt bort alkoholen före Cannabi

Mmm, för att det är ju inte alls i princip samma sak[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Tycker du inte videofilmen speglar vad jag påstår?

Nej det tycker jag inte.

du ska inte tro på allt som sägs.

läs den innan du spelar mr.smartass [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mmm, för att det är ju inte alls i princip samma sak[shake]

Nej, exakt! Vi är inga berusade försupna vingliga halvalkisar som svenska folket i allmänhet håller på att bli. Cannabis är ett psykoaktivt "preparat". Eller i vart fall C. Sativa som vi röker eller har rökt mest!

Kakaoxo:

Nej det tycker jag inte.

du ska inte tro på allt som sägs.

Det finns alltför många videofilmer... tusentals på YT... som styrker filmens sanningshalt.

Kakaoxo:

läs den innan du spela mr.smartass [zzz]

Vill inte beblanda mig på något sätt med Islam, muslimer o ondskan! [wink]


   
SvaraCitera