Aviseringar
Rensa alla

Varför röker du på? Varför inte?


Ämnesstartare

Tjenixen, jag undrar bara vad som rör sig i huvudet på er som brukar röka på och undrar hur ni ställer er till ert eget rökande!

Även lite nyfiken på de som har tillgång men aldrig rökt, varför inte?

Själv så röker jag några gånger i veckan (helger och även vardagar) och det funkar skitbra, brukar ta mig en joppe innan skolan och blir lagom lullig och glad. Vissa dagar kan jag dock känna mig helt tom i skallen - men det är en skön känsla och hjälper mig för då kan jag koncentrera mig på det som behöver göras och inte tänka så djupt och långt [y]

Så, varför röker du eller varför röker du inte?[y]

(du kanske vill röka men har inte tillgång? :P)


   
Citera
Ämnesetiketter

Arthur89:

Även lite nyfiken på de som har tillgång men aldrig rökt, varför inte?

orka?[smile]


   
SvaraCitera

röker inte för jag vill behålla mina andningsorgan i fräsch form.


   
SvaraCitera

ingen komentar[blush]


   
SvaraCitera

Jag har tillgång till hasch om jag så skulle önska. Men de gånger jag har provat så har jag inte fått någon effekt, samtidigt som jag tycker att det smakar riktigt jävla vidrigt.

Håller mig till annat, som inte kräver att man ska röka det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag röker inte för ser inte fördelarna med det :p har roligt utan 🙂


   
SvaraCitera

För att det är gay. Hippies röker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

det luktar pyton, är inte speciellt fräscht, dyrt och inte bra för kroppen, därför röker jag inte [smile]


   
SvaraCitera

ojdå, sorry, jag läste inte så noga och uppfattade det som att det handalde om vanlig rökning. men nu när jag läste det igen så fattade jag att jag var lite ute och cyklade [blush] [crazy]


   
SvaraCitera

sweptaway:

det luktar pyton

sweptaway:

ojdå, sorry, jag läste inte så noga och uppfattade det som att det handalde om vanlig rökning.

Tänkte väl, hasch luktar ju gott [tard]


   
SvaraCitera

För att det är äckligt och jag vill inte dö i förtid:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Så, varför röker du eller varför röker du inte?[y]

Jag röker på någon gång ibland, ungefär en gång var annan månad för att det är trevligt. Jag röker inte på på veckobasis eftersom jag inte vill råka ut för de fördummande effekter som THC faktiskt har.

Edit: Stavfel


   
SvaraCitera

För att jag alltid lyckas torska på något djävla sätt och för att jag inte tycker det är så himla trevligt.


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Tänkte väl, hasch luktar ju gott

det gör det kanske, jag är inte så van vid droger... [crazy]


   
SvaraCitera