Aviseringar
Rensa alla

Varför så många slampor på WF?


Ämnesstartare

Jaha...men jag tycker bara att det är så jobbigt -,- allså, spc på WF! Finns barn som spelar...typ 9-åringar. Och nu vill jag Inte höra "-du är ett barn själv så du borde inte spela" alltså, var inte taskig mot mig! Säger bara vad jag tycker. Jag kan beskriva mig som en tease'r. Kanske drf jag är som jag är...kan inte göra ngt åt det.

MissAnox:

man som är öppet sexuellt aktiv = hingst/player som lyckas få omkull kvinnor
kvinna som är öppet sexuellt aktiv = hora, slampa, madrass, äcklig

Det är bara destruktivt när du skriver som exemplet, samt tyder på att du är okunnig om samhällsstrukturer och allmänt socialt hyfs. Attackera inte de förtryckta. Skulle du säga någonting sådant öga mot öga också?


   
SvaraCitera

nitiosexa:
Du är 15 år och chattar sex tkr synd om dej.

mmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blää.

absentthinking:

mmm


   
SvaraCitera

nitiosexa:
Jaha...men jag tycker bara att det är så jobbigt -,- allså, spc på WF! Finns barn som spelar...typ 9-åringar. Och nu vill jag Inte höra "-du är ett barn själv så du borde inte spela" alltså, var inte taskig mot mig! Säger bara vad jag tycker. Jag kan beskriva mig som en tease'r. Kanske drf jag är som jag är...kan inte göra ngt åt det.

finns superenkelt sätt att undvika, ignorera dem och slumpa fram en ny motspelare. du behöver inte kränka dem.


   
SvaraCitera

Gillar dig nitiosexa! Säg vad du tycker om saker och ting och skit fullständigt i alla politiskt korrekta fjantar här på forumet. Du har rätt till din egen åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men, jag vill bara att de ska tänka efter att helst INTE göra det på WF och dom som är i min ålder eller yngre ska inte göra det heller eftersom det är ju äckligare! 

elverpigen:

finns superenkelt sätt att undvika, ignorera dem och slumpa fram en ny motspelare. du behöver inte kränka dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp

- Razorblade -:
Gillar dig nitiosexa! Säg vad du tycker om saker och ting och skit fullständigt i alla politiskt korrekta fjantar här på forumet. Du har rätt till din egen åsikt.


   
SvaraCitera

nitiosexa: Men, jag vill bara att de ska tänka efter att helst INTE göra det på WF och dom som är i min ålder eller yngre ska inte göra det heller eftersom det är ju äckligare!

du tycker inte det känns som en bra ide att diskutera detta lugnt och sansat i så fall med dem, hellre än att gasta hora och äckel osv åt dem? 


   
SvaraCitera

nitiosexa: Jaha...men jag tycker bara att det är så jobbigt -,- allså, spc på WF! Finns barn som spelar...typ 9-åringar. Och nu vill jag Inte höra "-du är ett barn själv så du borde inte spela" alltså, var inte taskig mot mig! Säger bara vad jag tycker. Jag kan beskriva mig som en tease'r. Kanske drf jag är som jag är...kan inte göra ngt åt det.

Antar att du är nittiosexa som ditt anv.namn antyder? I sådant fall är du fullt kapabel till att ta ansvar för dina handlingar. Tänk på vilka konsekvenser det får för dem som du skriver så till och vilka konsekvenser det får i samhället med kvinnosyn och maktfördelning. Var också medveten om att sexuella trakasserier är olagligt.


   
SvaraCitera

Världsnaturfonden? 

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaja men...måste vara fel på mig -.-' har gått igenom en massa och vet inte ifall det är orsaken till att jag beter mig såhär. Tjafs med farsan (varje dag sen jag var 9...) iaf ska inte snacka om det nu. Men jag tycker i alla fall att det är ganska äckligt.  

MissAnox:

Antar att du är nittiosexa som ditt anv.namn antyder? I sådant fall är du fullt kapabel till att ta ansvar för dina handlingar. Tänk på vilka konsekvenser det får för dem som du skriver så till och vilka konsekvenser det får i samhället med kvinnosyn och maktfördelning. Var också medveten om att sexuella trakasserier är olagligt.


   
SvaraCitera

MissAnox: Antar att du är nittiosexa som ditt anv.namn antyder? I sådant fall är du fullt kapabel till att ta ansvar för dina handlingar. Tänk på vilka konsekvenser det får för dem som du skriver så till och vilka konsekvenser det får i samhället med kvinnosyn och maktfördelning. Var också medveten om att sexuella trakasserier är olagligt.

Men låt för fan människan få agera ut lite utan att moralisera om samhället och hur vi alla måste rädda världen o.s.v. Det är inte så allvarligt som du verkar tro. Världen kommer inte gå under.


   
SvaraCitera

nitiosexa: Jaja men...måste vara fel på mig -.-' har gått igenom en massa och vet inte ifall det är orsaken till att jag beter mig såhär. Tjafs med farsan (varje dag sen jag var 9...) iaf ska inte snacka om det nu. Men jag tycker i alla fall att det är ganska äckligt.

Man tar ju efter sådant från omgivningen, men du ska veta att jag inte har någonting emot dig även om jag tycker illa om din kvinnosyn.

- Razorblade -: Men låt för fan människan få agera ut lite utan att moralisera om samhället och hur vi alla måste rädda världen o.s.v.

Vi bör prata om samhället när vi i högsta grad är en del av det. Du får gärna argumentera emot mina åsikter istället för att försöka att tysta ned.

- Razorblade -: Det är inte så allvarligt som du verkar tro. Världen kommer inte gå under.

Varför tycker du inte att den citerade kommentaren överst är allvarlig?


   
SvaraCitera

MissAnox: Man tar ju efter sådant från omgivningen, men du ska veta att jag inte har någonting emot dig även om jag tycker illa om din kvinnosyn.

Nog för att det inte gav ett särskilt gott första intryck, men du kan mycket väl vara go och fin ändå.


   
SvaraCitera

MissAnox: Varför tycker du inte att den citerade kommentaren överst är allvarlig?

Men ser du inte skillnad mellan en människa som skriver något i affekt och någon som har tänkt igenom det hela på filosofisk nivå och beslutat sig för att hängivet följa åsikten till sitt livs ände?


   
SvaraCitera