Aviseringar
Rensa alla

Varför så trött?


Smilen
Ämnesstartare

Jag känner mig ofta trött, men samtidigt oduglig när jag ligger i sängen allt för mycket. Alltså ska livet vara så? Tänk om jag hade vilja och mer glädje?


   
Citera
Ämnesetiketter
mens
 mens

Det kan ju vara allt från ingenting till depression, sköldkörtelproblem eller ngt underliggande så kolla upp det du.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

UM+mobil+säng=livsfarligt


   
SvaraCitera

Du kanske bara får rycka upp dig lite Blink


   
SvaraCitera

You dont say. Är samma som dig, diskhögen i köket är stor. Men det kan vara väder omväxlingen


   
SvaraCitera

Om du känner dig trött och försöker sova mer och inte blir piggare så kanske det inte är sömn som är problemet? 

Motionerar du?

Hur mår du?


   
SvaraCitera

ta en brejk från internet och gå ut i skogen några timmar


   
SvaraCitera

Jag har stött på en del människor som i perioder känt sig trötta och hellre tillägnat sin dag i sängen än på sina två ben. Men det har också gått över. Hur är det för dig? Har du känt så länge? 


   
SvaraCitera

http://ungdomar.se/profile/thl-kt-n#
det r han som gör allt tråkigt. så fort man är 5 meter ifrån känner man fyfan vad tråkigt allt är. eller på samma sida. verkligen drar ner allt.


   
SvaraCitera

när jag får den känslan brukar jag duscha, fixa håret och klä på mig som om jag ska träffa någon. Detta har funkat perfekt för mig varje gång, man känner sig direkt mer effektiv och som om man fått någonting gjort!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Dumt


   
SvaraCitera