Aviseringar
Rensa alla

Varför säga att man verkligen vill ses och sen inte höra av sig?


Ämnesstartare

Träffade en gullig kille på en fest förra helgen som det slutade med att jag följde med hem. Vi hade det mysigt och han sa hela tiden att vi måste träffas igen. Detta sa han även dagen efter och han frågade om jag också ville det. Jag sa till honom att jag ville det. När vi sa hejdå sa han att han skulle ringa. Men en vecka senare och han har inte hört av sig. Jag är lite besviken eftersom han verkligen sa att vi måste ses igen och då får man ju en del förhoppningar. Jag förstår bara inte, varför säga sådär om man sen inte hör av sig? Då hoppas jag ju bara i onödan. Vad kan ha hänt? Eller hur fan tänker killar? Snälla hjälp!


   
Citera

He just wanted sex, män är svin! [mad]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

Då hoppas jag ju bara i onödan. Vad kan ha hänt? Eller hur fan tänker killar? Snälla hjälp!

Har du hört av dig?


   
SvaraCitera

Men hör av dig du då för fan [tired]


   
SvaraCitera

Han kanske bytte blick.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Men hör av dig du då för fan [tired]

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Har du hört av dig?

Ending Jon:

Men hör av dig du då för fan

jag har ju inte hans nummer... [sad] la dock till honom på facebook men han verkar typ aldrig gå in där...

fistforfight:

He just wanted sex, män är svin!

men varför säga sådär då?!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Han kanske bytte blick.

vadå menar du?


   
SvaraCitera

Han nyktra la till, vi blir sådana då.


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

jag har ju inte hans nummer... [sad] la dock till honom på facebook men han verkar typ aldrig gå in där...

Då är du ju ganska korkad... Han kan ha fått fel nummer eller vad som helst mobilen kan ha gått sönder, du får väl fråga hans kompisar på facebook om hans nummer då hur jobbigt kan det vara?


   
SvaraCitera

Hah... fyfaaaan....[shake]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

jag har ju inte hans nummer... [sad] la dock till honom på facebook men han verkar typ aldrig gå in där...

Aaa det var det jag tänkte sen, men skit i honom då, orka hålla på att springa efter nån som inte är intresserad [zzz]


   
SvaraCitera

Jadu..


   
SvaraCitera

Han tog av sig sina beergoggles och fick en chock


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

men varför säga sådär då?!!! [mad]

Smidigare och bekvämare än haha bitch get out of my life.... [cute]


   
SvaraCitera