Aviseringar
Rensa alla

Varför säga att man verkligen vill ses och sen inte höra av sig?


Cutelicious_babe:

vadå menar du?

Sitt sätt att se på dig. Så du muterade till ett stycke nattunderhåll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Smidigare och bekvämare än haha bitch get out of my life....

men så var det inte. han gillade mig och tyckte jag var söt, annars hade han ju aldrig velat va med mig från början.

fakotza:

Då är du ju ganska korkad... Han kan ha fått fel nummer eller vad som helst mobilen kan ha gått sönder, du får väl fråga hans kompisar på facebook om hans nummer då hur jobbigt kan det vara?

nej, jag vet att det var rätt för jag skrev numret. hm ja kanske det... om det inte verkar lite väl desperat kanske..

Budolicious:

Han nyktra la till, vi blir sådana då.

nykter var han ju dagen efter... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

men så var det inte. han gillade mig och tyckte jag var söt, annars hade han ju aldrig velat va med mig från början.

[zzz]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

nej, jag vet att det var rätt för jag skrev numret. hm ja kanske det... om det inte verkar lite väl desperat kanske..

Vad spelar det för roll? Är du en fjant? antingen är de ju så eller så vill han inte ha dig ifrån början så spelar ju ingen roll om du ser desperat ut. Men om de har en förklaring så vet du ju. Han kanske också löjlar sig med såna där Desperat regler. Mina kompisar har hållt på så jämnt. "Ring inte förrän de har gått några dagar" Totalt fjanteri skall jag säga !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Aaa det var det jag tänkte sen, men skit i honom då, orka hålla på att springa efter nån som inte är intresserad

joo jag vet... det är fan inte värt det! men stör mig bara på att man säger sådär och ger förhoppningar och sen skiter i det typ.. plus att jag gillade ju honom! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Vad spelar det för roll? Är du en fjant? antingen är de ju så eller så vill han inte ha dig ifrån början så spelar ju ingen roll om du ser desperat ut.

hehe ska nog börja tänka lite mer som dig[smile]
det är sant ju... har ju inget och förlora direkt så..


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

joo jag vet... det är fan inte värt det! men stör mig bara på att man säger sådär och ger förhoppningar och sen skiter i det typ.. plus att jag gillade ju honom! [cute]

Det suger, men det är bara att acceptera att vissa inte är inom ens räckhåll [crazy]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

Vad kan ha hänt? Eller hur fan tänker killar?

Han har säkert träffat nån annan.
ingen vet hur killar tänker.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

hehe ska nog börja tänka lite mer som dig[smile]
det är sant ju... har ju inget och förlora direkt så..

Ett tips om du inte haft kontakt med killen innan de blev som de blev så är de ganska kört om ni hade sex. Vet inte varför men dem flesta är såna. Man skall vänta med sex ett tag egentligen.


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Han har säkert träffat nån annan.
ingen vet hur killar tänker.. [rolleyes]

Och vem vet hur tjejer tänker menar du?
Det är inte mycket bättre människor på den sidan linjen, bara att dem vet inte hur man slåss. [no-no]


   
SvaraCitera

Cutelicious_babe:

nykter var han ju dagen efter... [rolleyes]

Tss, inte samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hi is fake


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

He just wanted sex

Cutelicious_babe:

men varför säga sådär då?!!!

"man" säger mkt som man ändå inte menar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera