Aviseringar
Rensa alla

Varför? -.-


Ämnesstartare

Alltid ska kommunisterna som styr denna sida ta bort trådar där man pratar om saker som är roliga att prata om eftersom alla har olika åsikter. Varför, hela tiden?


   
Citera
Ämnesstartare

Pga man ska inte uppröra folk i onödan. Ta ett glas isvatten och lugna ned dig.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Alltid ska kommunisterna som styr denna sida ta bort trådar där man pratar om saker som är roliga att prata om eftersom alla har olika åsikter. Varför, hela tiden?

De hatar våra åsikter förstår du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Pga man ska inte uppröra folk i onödan. Ta ett glas isvatten och lugna ned dig.

Fuck folk som blir ledsna, blir ledsen för all homofobi som finns men inte fan sitter jag med en sniper på hustak för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flera moderatorer är väl höger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rants_:
Flera moderatorer är väl höger?

Ha-ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Ha-ha

Exner är det.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Fuck folk som blir ledsna, blir ledsen för all homofobi som finns men inte fan sitter jag med en sniper på hustak för det?

Skulle rekommendera att du använder en m110 för det, kan ljuddämpas och är en gedigen bössa


   
SvaraCitera
time
 time

Vi har besvarat frågan i modereringstråden. Även om diskussionen pågått ett tag så bröt trådstarten mot UMs värdegrund. Det är naturligtvis okej att diskutera integration och invandring men inte tillsammans med grova generaliseringar om folkgrupper. Det är en oerhörd skillnad på att kritisera invandring och att kritisera invandrare och det sistnämnda är något vi helt enkelt inte gör på den här sidan. Här är alla välkomna, och om ni någon gång är osäkra på om det ni skrivit är okej eller inte, sätt er själva i skorna på den grupp ni väljer att tala om och känn efter om ni hade varit okej med det om någon skrivit så om er. 

tldr:
"Borde vi ta emot invandrare?" = Tumme upp
"Araber är HEMSKA! Borde vi ta emot invandrare?" = Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Vi har besvarat frågan i modereringstråden. Även om diskussionen pågått ett tag så bröt trådstarten mot UMs värdegrund. Det är naturligtvis okej att diskutera integration och invandring men inte tillsammans med grova generaliseringar om folkgrupper. Det är en oerhörd skillnad på att kritisera invandring och att kritisera invandrare och det sistnämnda är något vi helt enkelt inte gör på den här sidan. Här är alla välkomna, och om ni någon gång är osäkra på om det ni skrivit är okej eller inte, sätt er själva i skorna på den grupp ni väljer att tala om och känn efter om ni hade varit okej med det om någon skrivit så om er. 

Bara att man rättar ignoranta människor som inte kan enkel matematik? Gå in på Flashback så får du se vad folk skriver om min "grupp".


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Bara att man rättar ignoranta människor som inte kan enkel matematik? Gå in på Flashback så får du se vad folk skriver om min "grupp".

Hänger inte alls med i din kommentar nu. Vilken är din grupp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Hänger inte alls med i din kommentar nu. Vilken är din grupp?

HBTQXYZÅÄÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

HBTQXYZÅÄÖ

Vad har det med saken att göra? Om någon skrev "alla bögar är hemska!!!" hade det brytit mot sidans värdegrund och tagits bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

Vad har det med saken att göra? Om någon skrev "alla bögar är hemska!!!" hade det brytit mot sidans värdegrund och tagits bort

Nu har inte det du skrev med saken att göra om du kollar times fråga.


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

HBTQXYZÅÄÖ

Jag är också HBTQ och jag kan garantera dig att vi 1) inte är Flashback och 2) hade stoppat kommentarer om HBTQ-personer på precis samma sätt som vi stoppar rasism och sexism. 


   
SvaraCitera