Aviseringar
Rensa alla

Varför? -.-


Ämnesstartare

Om ändå deras praktik vore så kommunistisk som det sägs, vad angenämt det hade vart. Det är ju inte konstigare än så att det brytits mot en privat webbsajts code of conduct och kanske också den svenska lagen. Time och hennes gelikar må vara väldigt bra men någon Erich Honecker är hon inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag är också HBTQ och jag kan garantera dig att vi 1) inte är Flashback och 2) hade stoppat kommentarer om HBTQ-personer på precis samma sätt som vi stoppar rasism och sexism. 

Tog det som exempel bara, men som sagt, du förstår kanske vad jag menar?


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Tog det som exempel bara, men som sagt, du förstår kanske vad jag menar?

Nej, jag gör tyvärr inte det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Nej, jag gör tyvärr inte det. 

Att låta oss med verkliga argument motbevisa konstiga rasisters åsikter istället för att ta bort. Tror att de flesta har hört från sin kusin att den känner en som känner en som säger att det finns 6000000 muslimer i Sverige. Menar inte just kusin men vad som helst.


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Att låta oss med verkliga argument motbevisa konstiga rasisters åsikter istället för att ta bort. Tror att de flesta har hört från sin kusin att den känner en som känner en som säger att det finns 6000000 muslimer i Sverige. Menar inte just kusin men vad som helst.

Ja, och det tycker jag att ni ska få, men inte i en tråd där trådstarten bryter mot vad vi har bestämt att ska vara okej på UM. Hänger du med? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ja, och det tycker jag att ni ska få, men inte i en tråd där trådstarten bryter mot vad vi har bestämt att ska vara okej på UM. Hänger du med? Glad

Ja, men det verkar ju inte finnas så värst aktiva invandrings trådar eller?


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Ja, men det verkar ju inte finnas så värst aktiva invandrings trådar eller?

Nej, men alla är välkomna att starta en så länge trådstarten inte ser ut som den gjorde i den låsta tråden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Nu har inte det du skrev med saken att göra om du kollar times fråga.

fattar inte


   
SvaraCitera