Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Varför har jag inga vänner? Jag är mig själv hela tiden som alla säger att man ska vara men jag har inga jävla vänner så jag sitter ensam i mitt rum hela dagarna. - _ -


   
Citera
Ämnesetiketter

Finns det många potentiella vänner i ditt rum?


   
SvaraCitera

Jejja boss: har inga jävla vänner

Jejja boss: sitter ensam i mitt rum hela dagarna.

Hmm, undrar varför du har svårt att hitta vänner


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Hmm, undrar varför du har svårt att hitta vänner

Det är vad man gör de till , 
ot
börja nån sport så hittar du vänner . Och du får motion, bättre än att sitta inne . Om du har en hobby så kör på den ! 
Hl hf


   
SvaraCitera

Håller med "Plejadisk Panda "

Om du bara är hemma , sitter i ditt rum så det finns ingen som kommer att knacka på dörren .  Du måste gå ut. Håller med också ang. olika sport/ ungdomsgård/ simhall/ vad som helst men du måste ut!  Om du inte är blyg av dig ? ; så ring nån gammal skol kompis /vet ej hur gammal du är men om du pluggar så kom med förslag till nån i din klass om du inte pluggar / alt. om du söker jobb ? (genom jobb /arbets plats lär man ju  känna massa folk & lätt att få kompisar som man kan hänga med /hitta på olika grejer. Om du inte har något av dessa & sitter bara hemma som du skrev så snacka i Snappchatt  med andra (hittar massa kompisar/  facebook etc....  /ta & ring någon gammal skolkamrat frrån plugget & föreslå att ni skulle göra något / har du bil/körkort åk på bilträffar NICE! Garanterar!  All bilträffar/burnouts etc ställen hittar du Googla :Bilträffar Sverige /alt omr. där du bor. Ps. Man kan åka till dessa utan bil.  / Det finns massa sätt & lätt att hitta kompisar men om man är passiv & sitter hemma så kommer du inte kunna hitta några kompisar. Du måste ut! & jag garanterar att det finns flera som är på samma sitts som du. Sitter hemma & grubblar över
Varför jag har inga kompisar. 


   
SvaraCitera

Jejja boss, antar att du inte har vänner för du leker boss över dom? 
Nej men gå skriv till någon, från din skola, jobb eller dagis vetifan hur gammal du e. Inte så svårt. 


   
SvaraCitera