Aviseringar
Rensa alla

Varför¿?


Ämnesstartare

Folk är inloggade typ hela tiden men ändå uppdateras inga trådar så min fråga e VAD GÖR NI INNE? 


   
Citera

Jag tycker också det är märkligt, själv skriver man med cirka tre pers ofta så därför jag är inne. Annars har jag kommenterat väldigt mycket för att bara varit här några månader 🙂


   
SvaraCitera

Kollar så att ni sköter er! Icke!


   
SvaraCitera

 Eller så kanske man bara har sidan uppe och gör något annat på datorn eller irl och har datorn på? Har du inte tänkt den tanken?


   
SvaraCitera

stalkar andras profiler...


   
SvaraCitera

och skirver om röka å lyricser i "mina tankar 2"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:
 Eller så kanske man bara har sidan uppe och gör något annat på datorn eller irl och har datorn på? Har du inte tänkt den tanken?

Jo men om man loggar in lär man ju göra nått


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Jo men om man loggar in lär man ju göra nått

Woosh bruden with that 200 iq.


   
SvaraCitera

Kollar om det hänt nått nytt


   
SvaraCitera
Listus

Kollar om något har skrivits typ


   
SvaraCitera
Dodooo

jocke/Kim:
stalkar andras profiler...

Dude same... så skämms jag för jag vet att de kan se stt jag kollat


   
SvaraCitera

Trodde det bara var tjejer som stalkade Oskyldig

Uppdaterar min rittråd för att jag tycker det är roligt och kunna hjälpa varandra när man ritar, så blir bara glad om det kommer mer konstnärer dit. Uppdaterar vissa gamla trådar som man inte får göra.. tar bort kommentaren och hoppas nån undrar över varför jag tog bort den typ. Um, vad gör man mer när man är inne.. har inget och göra på dagarna mer än serier och måleriet, 4 timmar jobb. Chattar med två vänner irl mellan serietittandet.

Tänker för mycket oxå som leder till oro så det är skönt att vara här då och forumleka, eller skriva i mina tankar. Jag lärde mig ett nytt ord tror jag.. såpa är "lakorn" men har inte riktigt förstått vad såpa är heller och behöver inte få nån förklaring. (Googlat på de!!!) Har bara en känsla men kan inte förklara med egna ord. Stör mig när de säger lakorn och dorama, kan ju va nått påhittat som second lead syndrome Söt

Vad gör du då? Jag mår illa av startsidan... så måste stå inne på "forumet" och inte "hem" hade vart bra om man inte loggade ut hela tiden när man blir oaktiv men glömmer man vart man lagt mobilen kan det ju va bra.. 
Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Woosh bruden with that 200 iq.

?


   
SvaraCitera

Maymay:

Woosh bruden with that 200 iq.

Sluta vara så himla dryg mot folk.


   
SvaraCitera

Lav:

Sluta vara så himla dryg mot folk.

Menade att hon var smart men visst, lättkränkt.se 


   
SvaraCitera