Aviseringar
Rensa alla

Varför ska allt handla om mig!


Ämnesstartare

Alltid är det nå fel med mig... det är iaf så jag ser att andra ser mig! Där står hon... henne kan man driva med utan att hon blir sårad! så tror andra! men nej nej jag blir sårad son faan! har de inte nån å prata om så pratar de om mig och om mina jävla fel som finns inuti mig! så känns det![mad] Vissa är skit snälla och andra fattar inge!
Varför är ingen bara glad att jag finns! Eller är jag ett misstag som alla försöker sudda bort! Jag blir faan inte mobbad! men kränkt eller vad fasen det heter!
Om folk tycker att det är fel med mig så varför säger de inte bara det? men de ska fixas å trixas så att jag ligger hemma i sängen å gråter!
Jag är som en slav! Jag funderar faktist på att skaffa en blogg som uttrycker mina känslor mer! Och där andra kan va arg me mig! Eftersom jag blir behandlad på detta sättet så vill jag hjälpa andra så de inte ska bli det! Jag har ju varit så feg att jag inte sagt ifrån! Jaa... det är fel med mig.


   
Citera

Det handlar om dig för att du vill det och skapar 4 trådar om saken


   
SvaraCitera

MaDDDie:

ag funderar faktist på att skaffa en blogg som uttrycker mina känslor mer!

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA [love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oops... men detta är seriöst skit!


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Oops... men detta är seriöst skit!

a mkt. Ett tips är att tänka lite objektivt och out of the box så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mhm...det var till stor hjälp... NOT!


   
SvaraCitera

jag vet att du kan bättre än att spamma 4 trådar i rad, gör bara som när du postade din 'våt & kåt'-tråd [y]


   
SvaraCitera

Prata med Ruben, han är expert på sånt [smile]


   
SvaraCitera

Jungman Jansson:

Det handlar om dig för att du vill det och skapar 4 trådar om saken


   
SvaraCitera

Allt handlar inte om dig. It's all bout the money!


   
SvaraCitera
ickus

MaDDDie:

har de inte nån å prata om så pratar de om mig och om mina jävla fel som finns inuti mig! så känns det! Vissa är skit snälla och andra fattar inge!

Okej. Som jag har uppfattat det så tycker du att det är jobbigt att dina vänner "tycker" dessa saker om dig, eller?

MaDDDie:

Om folk tycker att det är fel med mig så varför säger de inte bara det?

...Du har inge problem med att de kommer fram om säger sakerna de tycker? ...

MaDDDie:

men kränkt eller vad fasen det heter!

MaDDDie:

nej nej jag blir sårad son faan!

Men du blir väldigt sårad och kränkt?

Lyssna, jag tror du bara vill ha något att vara arg över. Jag förstår absolut inte vad problemet är då det låter fullkomligt absurt. Du surar och grinar över att dina vänner är dumma men du kan omöjligt veta att de vekligen tycker så här om dig. Du antar, vilket jag tycker är väldigt barnsligt. Men jag vill gärna höra vad du tycker om detta. Förklara för mig VAD problemet är.

Kram!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MaDDDie:

men de ska fixas å trixas så att jag ligger hemma i sängen å gråter!

Vad menar du med "Det ska fixas och trixas?".

MaDDDie:

Vissa är skit snälla och andra fattar inge!

MaDDDie:

så pratar de om mig och om mina jävla fel som finns inuti mig!

Och vad är det de tycker är fel med dig? Vad är det för fel "inuti" dig? Du vet ju inte själv vad du är arg över eller vad de egentligen tycker, bara att de tycker att det är något fel med dig. Vad säger dom om dig?

MaDDDie:

... det är fel med mig.

MaDDDie:

Alltid är det nå fel med mig...


   
SvaraCitera

Inte mobbad men ändå ständigt sårad? Av en person. Jag ifågasätter inte det att du blir sårad. Kan du förklara lite mer? Skapar du en blogg kan du väl säga till. Jag=läsare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människan:tackar!

Ni andra: Ni är inte i min värld nu! så ni har svårt att fatta det!
Alla ni som är dryga i tråden: Det är precis det här det handlar om! Alla tror att det är ok att driva med folk, men det går för långt ibland och då blir man sårad OK?!
Ni kanske inte har blivit en "slav" för vännerna men jag har, och försök förstå er in i den situationen! DET ÄR OMÖJLIGT FÖR ER!


   
SvaraCitera