Aviseringar
Rensa alla

Varför ska endast sexköpare få brev hem? Men inte hororna?


Ämnesstartare

Jag menar i ert tänkande att det är vidrigt att köpa sex så är det väl minst lika vidrigt att sälja sex. I riktiga världen så är det ingen big deal om polisia kommer på en att köpa droger det är ju värre att sälja. SKulle inte dessa aids-smittande sprutludrarna sälja sex så skulle det inte finnas några köpare visst. Men det du politiker tänker du inte på för de är ju kvinnor och det är synd om dem för de kan inte annat än sälja sex men du en sak ska jag säga dig det är ett val att sälja sex för det är så jävla enkelt är du 6ig och elegant så kan du fixa 3000 i timmen det är ett VAL man kan välja att diska bakom restaurang eller kassa på donken istället för att vandra på gaterna om vi tänker logiskt vad gör det egentligen att sälja en kroppsdel i en annan säljer jag din tumme i min mun så är det nemas problemas men när det plötsligt handlar om kuk och fitta är det ajjabajja ni är dumma i huvudet låt människan vara eller vill ni inte det så ska det vara SAMMA FÖR ALLA

ska sexköparna bli utskämda för la familja ska även horerna bli det!


   
Citera
Ämnesstartare

det är välinte olagligt att sälja sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är olagligt att köpa sex men inte att sälja sex, det är antagligen därför? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är olagligt att köpa sex men inte att sälja sex, det är antagligen därför? [wink]

Spelar ingen roll för utan sexsäljande så skulle inte sexköpande existera varför ska det vara lagligt att sälja men inte köpa???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=för att de flesta är kvinnor och det är så synd om dem klart de inte ska få straff


   
SvaraCitera

det är svårt att skicka brev till en rysk hora utan adress


   
SvaraCitera
Issen

Folk ska aldrig behöva hängas ut oavsett brott är min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

varför ska det vara lagligt att sälja men inte köpa???

kan tänka mig att de är för att om ingen köper sex såkommer ingen heller sälja det,och de son horar brukar nog inte ha så många valmöjligheter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är svårt att skicka brev till en rysk hora utan adress

jaså d'är e en fördom det är inte ryssar som horar det är svenskar lr invandrare som bor i detta land på gatorna. finns väldigt många helt vanliga tjejer som säljer sex för droger eller pengar alla dessa drinkludrer som knullar för drinkar status fast detta e ju inte högpratat om utan det är ju en tyst deal visst finns det importerade kvinnor som tvingas men det finns säkerligen mer villiga horer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

kan tänka mig att de är för att om ingen köper sex såkommer ingen heller sälja det,och de son horar brukar nog inte ha så många valmöjligheter...

klart de har valmöjligheter det här är inte C.S.I new york , lilja 4-ever lr Beck lr Wallander i sverige finns det för det mesta horer som jobbar som det utan att behöva det


   
SvaraCitera

Angelize:

finns väldigt många helt vanliga tjejer som säljer sex för droger eller pengar alla dessa drinkludrer som knullar för drinkar status fast detta e ju inte högpratat om utan det är ju en tyst deal visst finns det importerade kvinnor som tvingas men det finns säkerligen mer villiga horer

tack angel ize min kompis för du lärde mig det !!!!

dåv et jag ej inte als


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Spelar ingen roll för utan sexsäljande så skulle inte sexköpande existera varför ska det vara lagligt att sälja men inte köpa???

Men nu är det så att det är lagligt att sälja, även om du tycker att det är ologiskt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

tack angel ize min kompis för du lärde mig det !!!!

dåv et jag ej inte als

tack vilken info får jag i utbytte då... ??


   
SvaraCitera

Angelize:

tack vilken info får jag i utbytte då... ??

bra info om viktig heter ....


   
SvaraCitera

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...


   
SvaraCitera