Aviseringar
Rensa alla

Varför ska endast sexköpare få brev hem? Men inte hororna?


Ämnesstartare

internet:

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...

he jsiddan funka int....? knasit O____x


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

klart de har valmöjligheter det här är inte C.S.I new york , lilja 4-ever lr Beck lr Wallander i sverige finns det för det mesta horer som jobbar som det utan att behöva det

jag tror iallafall att de flesta som gör det inte gör det för att de tycker om det och trafficking förekommer i sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ hälften av sveriges befolkning är ju horor, blir väldigt många brev[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

jag tror iallafall att de flesta som gör det inte gör det för att de tycker om det och trafficking förekommer i sverige!

ååhh äkel femenist stick o brinn va.... de e som jag säger va. okej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

typ hälften av sveriges befolkning är ju horor, blir väldigt många brev[confused]

hälften av sverges befolkning är kvinnor o sen hälfte nav älften är barn hmmm o alla kvinnor knullar inte varje man så då kan man säga en femtedel är horor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hälften av sverges befolkning är kvinnor o sen hälfte nav älften är barn hmmm o alla kvinnor knullar inte varje man så då kan man säga en femtedel är horor

alla tjejer är horor[shake] stora som små[wink]


   
SvaraCitera

Angelize:

he jsiddan funka int....? knasit O____x

internet:

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...

internet:

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...

internet:

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...

internet:

"Anti-Illuminati & FreeMasonry2" hetr den ifal det ej funkar... viktig mat nyttig info...

internet: