Aviseringar
Rensa alla

Varför ska jag leva?


An hero!


   
SvaraCitera

Börja spela spel [cute]


   
SvaraCitera

alla känner så i den här åldern


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sluta lipa och ta tag i ditt liv! Enda som fungerar vi här på UM kan inte göra någonting för att hjälpa dig, och du har fått förslag på saker du kan testa på!

Blir bara värre av att sitta och tycka synd om sig själv!
Börja göra nått som är tvärt emot vad du gör nu, du kommer hitta dig själv och ditt liv kommer inte alltid vara ett helvete..

Been there done that... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Sned
 Sned

Som sagt, kämpa på. 🙂

Det låter nog lite dumt för dig, men det är faktiskt så, många känner sig precis som du gör i alla fall någon period av sin ungdom. Många betyder inte alla - men fått för mig att de flesta som i alla fall har något att tänka med brukar må så någon gång. Det är helt enkelt något man måste kämpa sig förbi.

Nu är det ju så att det här låter som väldigt dåliga rekommendationer, för jag förstår verkligen att det som du känner gör jävligt ont och inte alls är något att underskatta. Men jag har faktiskt också varit femton och åtminstone en gång varit väldigt nära att ta livet av mig.

Grejen är att när jag ser tillbaka på det nu så kan jag inte riktigt förstå mig själv - och om jag nu skulle ha gjort det så skulle jag ha missat många underbara ögonblick.

Jag hade aldrig haft någon flickvän när jag var 15, inte ens närmningsvis sen dagis någon gång - men nu är även det förändrat.

Såklart så kommer du inte garanterat må bra om några år heller - det gör inte jag. Saknar och längtar till det mesta faktiskt.

Men att jag fortfarande lever - det ångrar jag inte för en sekund.

Mycket text, men om någon läst ända hit så får ni... ett hjärta! [love] - där! [cheers]


   
SvaraCitera

Flytta till storstaden när du börjar gymnasiet.


   
SvaraCitera

Hollywood har orsakat mycket smärta hos unga män sen begynnelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e ingen fara, du e bara 15 ;o och lev för att du har ett liv, de e lix enda chansen du får =) de mesta ordnar sig bara du försöker ju ! <3

usch va överdrivet positiv ja låter, e för de mesta deppig själv x) men hoppas de löser sig för dig ! <3


   
SvaraCitera

Rawrtarded:

jag är inte heller något rikemans barn [sad] borde jag fundera på självmord?


   
SvaraCitera
Sned
 Sned

swinglifeaway:

jag är inte heller något rikemans barn [sad] borde jag fundera på självmord?

Erkänner att det var... lite komiskt ändå. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghunter:

Det är inte så lätt. Bor inte direkt i storstaden.

men då kan du juh flytta? jag bor i kiruna och alla mina vänner har flyttat ner till sthlm lr luleå eller gbg :S Vad hindrar dig?


   
SvaraCitera

Stop the fucking whining dude


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghunter:

Jag har ingen flickvän och jag har heller aldrig haft någon.

jag har aldrig haft pojkvän o jag fyller 16 i år så du är inte ensam om det.


   
SvaraCitera

ghunter:

Vad är vitsen liksom?

Jag tror för att gud har skapat dig till att leva, och med det livet så kan du göra vad du vill med det.

Men jag tycker det är synd att det finns folk som lever, men kan inte vara lyckliga i sina liv, som inte har lyckats skapa en balans.

Så skapa en balans så kommer du att förstå vitsen! Tips är meditation och yoga. Börja någonstans [y]


   
SvaraCitera

ghunter:

Jag har ingen flickvän och jag har heller aldrig haft någon. Och jag saknar någon mer än allt att få ha någon att vara med, att ha någon krama om osv, att känna mig älskad av någon.

om du skrev "18 år" hade jag trott att du beskrev mig. skärp dig, du är bara 15, du kan bli deppig när du är mogen nog.


   
SvaraCitera