Aviseringar
Rensa alla

Varför ska killar alltid vara bättre?


Ämnesstartare

Human:

hahah. synd om den killen eller
Men nä, problemet är kanske att jag själv är för 'manlig'. Så manlig som jag vill att min man ska va är kanske omöjligt manlig utan att vara för jobbigt manlig. ehh..

Ja asså det är lite intressant ändå för de som påstår att kön inte finns eller är ''viktigt'' för även i homosexuella par så är det oftast en lite mer maskulin part och en lite mer feminin.

Så om du ska ha en kille så kanske du får hitta en kille som är mer maskulin än dig eller en som är mindre.
Eller så får du minska på din ''manlighet''.


   
SvaraCitera

Säger inte väldigt många, både killar och tjejer, att de ska göra en jävla massa som sedan aldrig blir av?


   
SvaraCitera

men så är alla ju. om man har något och är cool säger de ahhh!! en sån vill/ska jag med ha!!!


   
SvaraCitera

saturn:

Säger inte väldigt många, både killar och tjejer, att de ska göra en jävla massa som sedan aldrig blir av?

Säger aldrig något som jag inte sen lever upp till. [cool]

Iofs är jag en hund.


   
SvaraCitera

Human:

Måste man vara oskyldig och liten för att en kille ska vilja ha en?

Nej.


   
SvaraCitera

ah, dessa könsroller som gärna ska uppfyllas. men ack så fel dom är när det väl kommer till kärlek. då är det annat som regerar! typ som hur duktig du är på att ta hand om känslor


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Säger aldrig något som jag inte sen lever upp till.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturlig tävlingsinstinkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebbslask:

ah, dessa könsrollen som gärna ska uppfyllas. men ack så fel dom är när det väl kommer till kärlek. då är det annat som regerar! typ som hur duktig du är på att ta hand om känslor

Njaa det är snarare den kvinnliga sidan som kräver det.
I ett förhållande gäller en sak: It's all about her!


   
SvaraCitera

Eh


   
SvaraCitera

De vill ju inte att du framstår som manligare än dem. Då tänder de inte på dig. Amataörpsykologisk analys av mig.


   
SvaraCitera

Hård, tatueringar? OK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsfärd:

Hård, tatueringar? OK.

du läste nog inte 'ett litet exempel'. Självklart syftar jag inte endast på tatueringar.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

text

fattade inte 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebbslask:

fattade inte 😛

Jag citarade från Chris Rock:


   
SvaraCitera