Aviseringar
Rensa alla

Varför ska killar visa


Ämnesstartare

Hej

Jag va presis på  http://www.chatrouletteen.se (Chatrouletteen Sverige för ungdomar), och chatta med en snygg och snäll kille. Men plötsligt visa han sin ... . Varför????


   
Citera
Ämnesstartare

För att de är kåta. 90% av alla på sådana sidor är kåta killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske blev kär i dig


   
SvaraCitera

Det är bara så.. usch. Ofta är det så att killar/tjejer inne på sånna webbkamera chatt för att liksom leka med sin privat del och förväntar sig att alla som ser det ska gilla det ävenfast dom flesta inte gör det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maysirosis:
Det är bara så.. usch. Ofta är det så att killar/tjejer inne på sånna webbkamera chatt för att liksom leka med sin privat del och förväntar sig att alla som ser det ska gilla det ävenfast dom flesta inte gör det. 

Tror knappast de räknar med att "alla" skall tycka om det.. Men de bryr sig ite om dem som ej gör. Det är la statistik som är drivkraften skulle jag anta. Klickar de förbi 100 st människor är det säkert minst 1/30 som finner det spännande. 

En del av dem bryr sig säkert inte alls om vad ni tycker, alla reaktioner anses vara positiva för dem, kanske även de föredrar när ni ser ointresserade ut? Typ liknande maktkänslor som uppstår vid våldtäkt hos gärningsmannen.


   
SvaraCitera

Känsla av makt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Känsla av makt osv

kan va exakt tvärtom och allt därimellan Galen du beskriver 49% av mannens sexualdrift typ, 51% sweet löv dock Söt haha generellt, det varierar lika mycket som folks näsor


   
SvaraCitera

Rulle123:
Han kanske blev kär i dig

Fast ens kuk har inget med kärlek att göra kom igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Fast ens kuk har inget med kärlek att göra kom igen

Varför inte? 


   
SvaraCitera

Rulle123:
Han kanske blev kär i dig

WTF, blir man kär visar min inte sin...
Sånt gör man bara inte herregud.


   
SvaraCitera

pommes045:

Fast ens kuk har inget med kärlek att göra kom igen

Helt rätt! Tumme upp


   
SvaraCitera

Emilie0116:
Hej

Jag va presis på  http://www.chatrouletteen.se (Chatrouletteen Sverige för ungdomar), och chatta med en snygg och snäll kille. Men plötsligt visa han sin ... . Varför????

Tråkigt att höra att alltså.
Jag kan inte säga varför han gjorde det mer än han förmodligen bara är någon idiot.
Normala killar, med lite god etik och moral skulle aldrig gjort något sådant. Jag hade aldrig gjort det t.ex.


   
SvaraCitera

Emilie0116:
Hej

Jag va presis på  http://www.chatrouletteen.se (Chatrouletteen Sverige för ungdomar), och chatta med en snygg och snäll kille. Men plötsligt visa han sin ... . Varför????

Du får mig förresten att bli så skrämd av din upplevelse att jag inte vill gå in på sidan, känns bara usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

WTF, blir man kär visar min inte sin...
Sånt gör man bara inte herregud.

Nähäääääää, varför inte? 


   
SvaraCitera

Rulle123:

Nähäääääää, varför inte? 

Det är dels inget sätt som funkar och kär blir man inte bara för att man visar sin... Kärlek är något djupare som man känner för någon när man vill ta hand om någon (det vet du säkert redan).
Antar att du är fullt medveten om detta och bara skojar runt lite. Galen
Fast du kan ju vara allvarlig också...


   
SvaraCitera