Aviseringar
Rensa alla

Varför ska killar visa


Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Det är dels inget sätt som funkar

Vem är du att bestämma vad penispojkarna vill uppnå för mål? 

trevlig-snubbe: kär blir man inte bara för att man visar sin...

Jag menade tvärt om, att de uttrycker den kärlek de redan känner genom att visa snoppen. Jag vet ju inte hur du är funtad, men normalt sett använder man sig av kuken när man har sex. 


   
SvaraCitera

Rulle123:

Vem är du att bestämma vad penispojkarna vill uppnå för mål?

De felsta i samhället är alla ense om att visa sin penis bara sådär inte är ett kärleksbesked och att det inte funkar hos många individer som något inbjudande.

Jag menade tvärt om, att de uttrycker den kärlek de redan känner genom att visa snoppen. Jag vet ju inte hur du är funtad, men normalt sett använder man sig av kuken när man har sex.

Kärlek har inte uteslutande med sex att göra, kärlek kan inte bygga på bara sex. Med ditt påstående hade föräldrars kärlek till sina barn varit genom att sexuellt förgripa sig på dem vilket inte är ett kärleksutnyttjande överhuvudtaget. Jag tror du håller med mig här, hoppas det iaf.
När man gillar varandra och tar hand varandra och lever ihop på ett sätt som just bara partners gör. Ett sätt att vilja komma varandra närmare kan vara med samlag men det är inget man börjar med en eventuellt partner, det är övergrepp.
Måste gå till skolan får fortsätta diskussionen senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: De felsta i samhället är alla ense om att visa sin penis bara sådär inte är ett kärleksbesked och att det inte funkar hos många individer som något inbjudande.

Fast i de här chattrummen har du möjlighet att klicka förbi 1000 människor på 30 minuter. I enlighet med viss statistik bör åtminstone 20 personer av dem visa intresse. 

trevlig-snubbe: Med ditt påstående hade föräldrars kärlek till sina barn varit genom att sexuellt förgripa sig på dem vilket inte är ett kärleksutnyttjande överhuvudtaget.

Jag skulle inte kalla de känslor föräldrar vanligtvis har till sina barn för "kärlek". Om du väljer att göra detta är det upp till dig, om så är fallet finns det säkert olika typer av kärlekar också?

trevlig-snubbe: Ett sätt att vilja komma varandra närmare kan vara med samlag men det är inget man börjar med en eventuellt partner, det är övergrepp.

Jag håller med, men för den sakens skull kan denne man/pojke fortfarande uttrycka sin kärlek genom att visa penisen - det är upp till honom att bestämma sina intentioner oavsett hur olämpligt det anses vara av den stora massan. Är du med hur jag tänker?


   
SvaraCitera

Det har väl alltid varit så på omegle / chattroulette? Det är nog samma anledningar till att vissa män/killar skickar dick pics, uppmärksamhet och makt etc. Variationer på det har förekommit under hela civilisationen, Rousseau på 1700-talet blottade till exempel sin röv för att han ville att kvinnor skulle smiska honom....

https://www.psychologytoday.com/blog/women-who-stray/201602/why-men-send-pics-their-junk


   
SvaraCitera

Rulle123:

Fast i de här chattrummen har du möjlighet att klicka förbi 1000 människor på 30 minuter. I enlighet med viss statistik bör åtminstone 20 personer av dem visa intresse.

Säkert. Finns ju säkert någon som tycker det är kul eller jag venne.

Rulle123: Jag skulle inte kalla de känslor föräldrar vanligtvis har till sina barn för "kärlek". Om du väljer att göra detta är det upp till dig, om så är fallet finns det säkert olika typer av kärlekar också?

Exakt, det är det jag menar att det utmynnar i olika uttryck som att skydda sina barn och vägleda dem rätt i livet eller hur det nu kan te sig.

Rulle123: Jag håller med, men för den sakens skull kan denne man/pojke fortfarande uttrycka sin kärlek genom att visa penisen - det är upp till honom att bestämma sina intentioner oavsett hur olämpligt det anses vara av den stora massan. Är du med hur jag tänker?

Säkert, jag vet inte hur han tänker. Jag är är helt med på hur du tänker.


   
SvaraCitera

Rulle123:

Varför inte? 

För att det e irrelevant


   
SvaraCitera

var beredd på det på en chatt nu för tiden, finns väl inte så mkt att göra, alla chattgrejer är det mest killar så när en tjej dyker upp bombas hon..


   
SvaraCitera

Det är bara hans sätt att visa att han tycker om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett skumt sätt att göra reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

För att det e irrelevant

Vem är du att avgöra vad han tycker är relevant? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rulle123:

Vem är du att avgöra vad han tycker är relevant? 

han kan få tycka vad han vill, kärleken sitter iaf inte i kuken Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikko Maikho:

han kan få tycka vad han vill, kärleken sitter iaf inte i kuken Söt

Kuken är ett könsorgan som kan användas för att uttrycka kärlek. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rulle123:

Kuken är ett könsorgan som kan användas för att uttrycka kärlek. 

det har du rätt i, men det finns skäl att misstänka att hans motiv ser annorlunda ut Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nahual:
Fett skumt sätt att göra reklam

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikko Maikho:

det har du rätt i, men det finns skäl att misstänka att hans motiv ser annorlunda ut Mycket glad

Det finns rum för flera misstankar.


   
SvaraCitera