Aviseringar
Rensa alla

varför ska man behöva argumentera för att människor inte är monster för att de inte är från europa?


Ämnesstartare

hur fan orkar ni vara så jävla äckligt uppblåsta och tro att ni är bättre än någon annan för att ni råkade födas i sverige? 

ser helst en tvångsdeportation av er till rymden för ni är inte mänskliga 

mvh


   
Citera
Ämnesstartare

*Gillar*


   
SvaraCitera

"jag är stolt svensk"
man ba: "gratulerar för att du är något du haft 0 påverkan i att bli"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
"jag är stolt svensk"
man ba: "gratulerar för att du är något du haft 0 påverkan i att bli"

ja d jätte Bra bästa Landet i världen d var jag som Upptäckte abba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
"jag är stolt svensk"
man ba: "gratulerar för att du är något du haft 0 påverkan i att bli"

Hjärta

tänkte om fler ville läsa  http://www.svt.se/opinion/article2167728.svt


   
SvaraCitera

absentthinking

tänkte om fler ville läsa  http://www.svt.se/opinion/article2167728.svt

så jävla tragiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så jävla tragiskt

verkligen

jag känner lite likadant, inte för att jag är adopterad men då mitt namn är utländskt och min pappa likaså får jag ofta frågan var jag kommer ifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: var jag kommer ifrån

De är ju bara nyfikna på ditt ursprung. Inte rasistiskt. Tar du illa upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt nöjd över att vara vit och sedan att vara man. Skäms inte över att jag är en del av ett framgångsrikt kollektiv som genom historiska prövningar, innovation, kristen arbetsmoral var så överlägsna att de en ljummen sommar år 1886 civiliserat kunde sätta sig ner vid ett bord och noga rita upp världen mellan sig. Manifestationen av makt är så total, utan oss så skulle världen förmodligen stanna i tiden.

Förstår att människor från avlägsna länder instinktivt känner avsky från vit kultur och vill söndra min nation genom mångkulturalism. Men det är inget annat än en barnslig reflektion på deras avundsjuka. En avundsjuka över att de aldrig någonsin kommer att bli accepterade och bli en del av det vita gemenskapen och att deras landsmäns enga bidrag till omvärlden aldrig någonsin kan mäta sig med det vita.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Manifestationen av makt är så total, utan oss så skulle världen förmodligen stanna i tiden.

Du glömde nämna allt förtryck som de västerländska länderna har orsakat genom imperialism osv. Inte för att just Sverige spelat en stor roll i det sammanhanget, men det är rätt uppenbart att den västerländska civilisationens dominans har lett till lidande i ofattbar skala, och inte bara guld och gröna skogar som du verkar vilja göra gällande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jo... de och människor som tycker att Sverige är ett skitland, när det i själva verket är bland de mest humana och rättvisa länderna i världen, är verkligen idioter. Om alla bara kunde tagga ner lite grand så vore det jättefint - det går att leva i harmoni om man bara vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: utan oss

Du hyllar dig själv för något andra har gjort.

Hela ditt inlägg är sanslöst efterblivet btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Du hyllar dig själv för något andra har gjort.

På vilket vis har jag hyllat mig själv?

Z0dd: Hela ditt inlägg är sanslöst efterblivet btw.

Tack. De varma orden betyder mer för mig än vad du kanske anar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man vill stå o ta åt sig äran för det Fina väst har gjort så ska man också stå för det onda, som är betydligt kraftiga än det goda, även i modern tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Du glömde nämna allt förtryck som de västerländska länderna har orsakat genom imperialism osv. Inte för att just Sverige spelat en stor roll i det sammanhanget, men det är rätt uppenbart att den västerländska civilisationens dominans har lett till lidande i ofattbar skala, och inte bara guld och gröna skogar som du verkar vilja göra gällande.

Nämnde aldrig att den bidragit till något positivt, bara att det är ett intyg på hur överlägsna vi är dylika underfolk.


   
SvaraCitera