Aviseringar
Rensa alla

varför ska man behöva argumentera för att människor inte är monster för att de inte är från europa?


Ämnesstartare

Weeaboo: På vilket vis har jag hyllat mig själv?

Fattar du inte vad du har skrivit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Tack. De varma orden betyder mer för mig än vad du kanske anar.

Strävar du att efter att vara efterbliven så gör du ett bra jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Nämnde aldrig att den bidragit till något positivt, bara att det är ett intyg på hur överlägsna vi är dylika underfolk.

Du stärker bilden av att SD är rasister. Bra där. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Rätt nöjd

Det här var antagligen en av de mest provocerande texter jag har läst i mitt liv. Var det avsikten har du lyckats väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Nämnde aldrig att den bidragit till något positivt, bara att det är ett intyg på hur överlägsna vi är dylika underfolk.

Så ett säkert tecken på att ett folkslag är överlägset är att det kan kuva, skada och döda andra folkslag? Tror inte du hör hemma i detta århundrade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Fattar du inte vad du har skrivit?

Jag säger att jag är nöjd över att vara en del av det framgångsrika vita kollektivet, inte att jag nödvändigtvis bidragit till några storverk som individ.

Z0dd: Strävar du att efter att vara efterbliven så gör du ett bra jobb.

1379367532982.gif


   
SvaraCitera

Weeaboo: underfolk.

tumblr_m6mv0x0tLH1rarteio1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Så ett säkert tecken på att ett folkslag är överlägset är att det kan kuva, skada och döda andra folkslag? Tror inte du hör hemma i detta århundrade...

Ja det skulle väl vara höjden av maktdemonstration när utgången av en önskvärd situation ligger helt i ens egna händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cairne: Du stärker bilden av att SD är rasister. Bra där. Tumme upp

Attans. Jag som fått bidrag ur partikassan precis för att agera sd-drönare på nätet :<

Nachac: Det här var antagligen en av de mest provocerande texter jag har läst i mitt liv. Var det avsikten har du lyckats väl.

Det värmer. Kunde lagt i både en och två växlar till men tur att jag inte gjorde det för då hade du väl fått hjärnblödning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Jag säger att jag är nöjd över att vara en del av det framgångsrika vita kollektivet

Du är en del av det rasistiska kollektivet. Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka troll har du nu stött på 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det behöver man inte. De som är av den åsikten är nog tämligen svåra att övertyga om annat, bättre att lägga sin energi på att motverka rasism där man kan istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1

_____________


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de lider av empatistörningar

ge dem medicin som verkar på serotoninreceptorer och - indirekt - utsöndringen av oxytocin

kanske behövs det väldigt höga doser under lång tid i kombination med psykoterapi och frekventa studiebesök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla människor är monster


   
SvaraCitera