Aviseringar
Rensa alla

Varför ska man bry sig om va alla tycker?!


Ämnesstartare

Asså seriöst, varför blir man kallad för hora om man har sex med en kille på fest? Eller om man bara leker runt, har en kk? Folk e fan bara avundsjuka.
Varför ska man hålla sig i skinnet för att inte få ett dåligt rykte eller för att inte bli kallad hora? Livet går ut på sex, det är naturligt. Vafan, varför inte passa på nu när man har chansen? Vadå ska du knulla runt när du e 30-40 eller? haha!
Asså, jag säger inte att de e okej att knulla runt å sälja sig å så, men ni fattar vad jag menar, e bara så less på folk som säger att man e en hora för att man har haft sex med en kille som man inte va på g med.. ?[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

ÄNDRAT 2009-06-06 19:10


   
Citera
Ämnesstartare

Trollolololol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRA SKRIVET!!!!! vackert[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Trollolololol.

Men va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

[zzz]

Haha håller du inte med? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wictorsson:

Livet går ut på sex, det är naturligt

sex är naturligt ja, men livet går inte ut på sex.
detta lär du nog märka när du växt upp lite och kommit förbi gymnasietiden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wictorsson:

Livet går ut på sex

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vart full och vart knullad av någon kille på en fest. Klart du blir kallad hora!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte ha något emot att bli kallad hora, lixom det skulle betyda att jag är cool nog att ta betalt för sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wictorsson:

BRA SKRIVET!!!!! vackert[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska man inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det ska man inte?

Inte vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart det är bättre att prova på medans man är ung och fri och inte när man är 35 och har man och kids.
liksom.. men sen å andra sidan behöver det ju inte betyda att man provar alla sängar, alla killar och sådär. tar man det ansvarsfullt och inte skryter om det så är nog inte horstämplen något problem.


   
SvaraCitera