Aviseringar
Rensa alla

Varför ska man gå efter utseende?!? är det inte lite väl onödigt?


Ämnesstartare

Tycker att utseende är ganska patetiskt o gå efter men jag vill ju självklart ha en tjej jag tycker är snygg från början men iaf inte ful 😛 men det är ju jag det men så tycker väll alla, eller iaf många?!?

Att ha snygga kompisar är ju bara onödigt man ska ju ha en kompis som respekterar en o så respekterar man sin vän såklart. (sent för mig o skriva nu men jag bryr mig inte).

Jag vill ha någon bra tjej där ute o det finns MÅNGA att välja bort efter som att det är ju en jag ska ha, Men var och hur ska jag göra och att leta m.m. jag är lite speciell men jag är ju sådan.

Jag skriver allt i ett så förlåt om man bara WhaaAaTttTt?

Mer om tjejer o flickvän är att jag vill ha en mogen sådan o tyvärr har jag aldrig vart intresserad av mörkhyade men latinos är spännande men jag ändrar mitt tycke och tänk efter att jag pratat med en klok vän som en mkt ny kompis (du vet vem du e 😉 )

Detta inlägg är både snack, fråga o typ de.


   
Citera

pratar inte med mina vänner


   
SvaraCitera

du är garanterat under fjorton år.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: men det är ju jag det men så tycker väll alla, eller iaf många?!?

ja många som säger det 

trevlig-snubbe: Men var och hur ska jag göra och att leta m.m.

där det finns människor med att ta kontakt 


   
SvaraCitera

Du tappade bort mig dirr efter rubriken, sry! 


   
SvaraCitera

 

Tänkte också det verkade dumt att gå på utsidan när jag var typ 14, sen blev jag typ snygg och fick världens största ego och nu går det inte längre 🙁 True story hehu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:
du är garanterat under fjorton år.

Jaha ok tro det då 😛 jag är sexton i vilket fall som helst så du får väll gå o tro.

Jag är bara osäker och vill ha handledning och inte nån som inte kommer med nått vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_heygirl_:
 Tänkte också det verkade dumt att gå på utsidan när jag var typ 14, sen blev jag typ snygg och fick världens största ego och nu går det inte längre 🙁 True story hehu!

ah ok har inte den turen och inte nått direkt bra utseende men kul att du har självkänsla men man ska vara öppen för att vilja ändra sig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
pratar inte med mina vänner

gör inte du det? det var ju tråkigt 🙁
Gillar din profilbild den är extraordinär (om jag nu använder rätt ord), den passar ditt sätt iaf 🙂


   
SvaraCitera

tack GladMycket glad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

ah ok har inte den turen och inte nått direkt bra utseende men kul att du har självkänsla men man ska vara öppen för att vilja ändra sig 😉

Haha äsch jag vet bara att jag gillar hur jag ser ut och då är jag gärna med en tjej som jag också gillar utseendet på. Sen vet jag inte vad alla andra tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_heygirl_:

Haha äsch jag vet bara att jag gillar hur jag ser ut och då är jag gärna med en tjej som jag också gillar utseendet på. Sen vet jag inte vad alla andra tycker.

Ska väll säga att du e inte ful iaf men personligen tycker jag man ska vara respektfull mot alla... hatar att jag nämer det hela tiden men iaf. Ja det håller jag med om att man vill ha en tjej man tycker e snygg 🙂 o nä det e väldigt svårt o veta vad andra tycker förns man frågat 🙂 men det är inte nått man kanske tycker är viktigt o fråga.


   
SvaraCitera

klart man måste ha snygga vänner. man måste ju stå ut med att titta på dem Skeptisk


   
SvaraCitera

jo det är onödigt... Sen om man tycker om någons personlighet tycker man automatiskt att den är snygg också 🙂


   
SvaraCitera

kaxig_tjej:
jo det är onödigt... Sen om man tycker om någons personlighet tycker man automatiskt att den är snygg också 🙂

nej.


   
SvaraCitera