Aviseringar
Rensa alla

Varför ska man inte blanda ipren och treo + hur farligt är det?


Ämnesstartare

framtidstron är död:

Kommer jag blöda till döds av min mens nu?

Jag vet inte, men plocka fram hyvlarna för att dämpa ångesten, ett ypperligt tillfälle.
Tror inte det är någon större fara, har överdoserat treo många gånger, bara svarar enligt fass.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Det går ju inte att använda sånt när man har mens, då dör man ju i en värmevallning!

ok is då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ok is då

is på pannan kudde på magen kanske funkar. Kompensera!

Mazurka:

Jag vet inte, men plocka fram hyvlarna för att dämpa ångesten, ett ypperligt tillfälle.

vill hyvla ut min livmoder. Synd att jag hann ta treo, nu kan jag inte 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

is på pannan kudde på magen kanske funkar. Kompensera!

då blir det i genomsnitt ganska skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vill hyvla ut min livmoder. Synd att jag hann ta treo, nu kan jag inte 🙁

[shake] läckra bilder jag fick nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mazurka:

plocka fram hyvlarna för att dämpa ångesten

Mazurka:

svarar enligt fass.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

då blir det i genomsnitt ganska skönt

äggsakt!

Mazurka:

läckra bilder jag fick nu

varsågod.

Hoppas på att inte ligga och dö i mina spyor imorgon. Det har inte skett än efter en ohyggligt stor receptfri cocktail, men vem vet vad natten har att vänta! spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi får se vad morgondagen har i sitt sköte.
Vackra tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hoppas på att inte ligga och dö i mina spyor imorgon. Det har inte skett än efter en ohyggligt stor receptfri cocktail, men vem vet vad natten har att vänta! spännande.

Vi kan sätta oss tillsammans under ett orosmoln. Tog mitt lilla ångestpiller tlsm med Kåvepenin och har nu ont i magen. Borde ringa doktor imorgon och fråga om det var ok. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kåvepenin

Indikationer: Faryngotonsillit, akut sinuit, akut otitis media, samhällsförvärvad pneumoni, okomplicerade hud- och mjukdelsinfektioner, kutan borreliainfektion, tandabscess."
Hm, mjukdelsinfektion [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tog mitt lilla ångestpiller tlsm med Kåvepenin och har nu ont i magen.

Vad har du för ångestpiller? När jag käkade kåvepenin så gick jag på en massa ångestpiller och det var ingen fara, så du behöver nog inte oroa dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vad har du för ångestpiller? När jag käkade kåvepenin så gick jag på en massa ångestpiller och det var ingen fara, så du behöver nog inte oroa dig!

Venlaflaxin, betablockerare och ibland atarax. Vad käkade du för några?
Så bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Venlaflaxin, betablockerare och ibland atarax. Vad käkade du för några?
Så bra!

Det minns jag inte för det var många år sedan, men någon ssri tror jag nog jag fortfarande åt då samt en hel del benzo.

Kollade på fass och det enda som kunde kräva dosanpassning av kåvepeninen var p-piller och nån medicin mot ledgångsreumatism. Det skulle stå om något annat skulle vara dåligt i kombination. Så du behöver inte oroa dig. Magen är nog bara arg av kåvepeninet i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Kollade på fass och det enda som kunde kräva dosanpassning av kåvepeninen var p-piller och nån medicin mot ledgångsreumatism. Det skulle stå om något annat skulle vara dåligt i kombination. Så du behöver inte oroa dig. Magen är nog bara arg av kåvepeninet i sig.

Bra tack [love]


   
SvaraCitera