Aviseringar
Rensa alla

Varför ska vi inte legalisera narkotika i Sverige?


Ämnesstartare

snus får inte säljas i större delen av europa... och du vill tillåta droger som vart illegala väldigt länge, säkert av någon anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man ser på hur många det är som tar skada av alkohol, som är en lätttilgänglig laglig drog så skullejag nog påstå att fler skulle råka illa ut ifall det var lätttillgängligt med starka droger som är mer oberäknerliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

och du vill tillåta droger som vart illegala väldigt länge,

Jag har aldrig påstått att jag vill tillåta droger. Min personliga åsikt är ett drogfrittsamhälle, alltså vill jag inte tillåta droger.
Jag ska argumentera mot legalisering av droger, drf frågar jag om argument vrf man inte ska legalisera det.


   
SvaraCitera

Därför att vi inte vill ha en massa jävla knarkare överallt


   
SvaraCitera

För att nedknarkade människor är så satans irriterande. De enda som kan stå ut med dem är andra nedknarkade människor. Du ser var jag vill komma, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

För att nedknarkade människor är så satans irriterande. De enda som kan stå ut med dem är andra nedknarkade människor

Im right behind you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För sånna som jag kan tjäna pengar på det såklart!


   
SvaraCitera

mediakatt:

nedknarkade människor

Hur är man när man är en nedknarkad människa?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Hur är man när man är en nedknarkad människa?

Hög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youandme:

Jag har aldrig påstått att jag vill tillåta droger. Min personliga åsikt är ett drogfrittsamhälle, alltså vill jag inte tillåta droger.
Jag ska argumentera mot legalisering av droger, drf frågar jag om argument vrf man inte ska legalisera det.

muuu sa kossan, hur många bäää ser du där? så mycket bryr jag mig [cool]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Hög.

Höga människor är väl det bästa som finns? Det är ju det som är definitionen på hög. [confused] En paranoid, avtänd och irriterad tjackmissbrukare är dock inte så trevligt kanske.


   
SvaraCitera

för att haschlobbyisterna ska ha något att gnälla på[cool]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Höga människor är väl det bästa som finns? Det är ju det som är definitionen på hög. En paranoid, avtänd och irriterad tjackmissbrukare är dock inte så trevligt kanske.

Nej, definitionen på att vara hög är att du har trevligt. Alla andra tycker du är skitjobbig.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nej, definitionen på att vara hög är att du har trevligt. Alla andra tycker du är skitjobbig.

Det beror väl för fan på vad det är för drog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

muuu sa kossan, hur många bäää ser du där? så mycket bryr jag mig

din mamma bryr sig din råtta


   
SvaraCitera