Aviseringar
Rensa alla

Varför skriver hon till mig???


Tja det är så att en tjej har börjat skriva till mig på en hemsida. Första gången hade hon tråkigt enligt henne. Andra gången chattade vi lite längre men inget seriöst, sen den gången har jag haft det pirrigt i magen ( har sen dess försökt fundera varför hon skriver till lilla mig men har inte kommit fram till något) svårt att sova etc. Men nyligen skrev hon till mig igen och då började vi prata lite mer om varandra vår skola etc. Jag har aldrig gillar facebook men nu har jag fixat facebook pga att jag är lite nyfiken på henne.
Nu känner jag mig förvirrad och har svårt att sova, kan inte sluta tänka på detta. De gångerna hon skrev till mig visste inte ens hon hur jag såg ut! Tycker hon att jag är intressant eller något? jag fattar inte något iallfall.
Kommer det här leda till något? Gillar hon verkligen mig eller är hon en sån som bara addar killar på facebook och skriver lite till dem och så?
Hon bor ganska långt bort från mig typ 2 timmar.
Det roliga är att det här har hänt mig förut. Börja snacka med en tjej, sen blev det sms och sen att prata i telefon men jag vågade aldrig besöka henne.
Men nu är jag rädd att det händer igen 🙁

Missuppfattar jag allt ? Skriver hon bara till mig för att döda lite tid eller gillar hon mig lite?
Själv tror jag att jag missuppfattar det här för jag är lite ovan med tjejer som skriver till mig xD
Känns som en ond spiral!
Innan detta hände var allt så bra och lugnt. Kunde sova och allt men nu är det ett ständigt pirr i magen.


   
Citera

kan vara så att hon skriver till dig pga vilken anledning som helst
du får helt enkelt fråga henne


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du får helt enkelt fråga henne


   
SvaraCitera

Vilken hemsida?


   
SvaraCitera

Blir det inte lite för personligt att fråga henne så snabbt? xD man vill ju inte få värsta dissen 🙁


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Vilken hemsida?

DANCEHALL

Vklass


   
SvaraCitera

Danielrx:

Vklass

Okej, har du sett henne?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Okej, har du sett henne?

DANCEHALL

Bara på bilder :(. Föredrar i verkligheten men men. Bryr mig inte så mycket om utseende dock, tjejer är alltid söta ändå <3


   
SvaraCitera

Varför kan man inte bara skriva med random människa utan att det ska betyda något, hatar människor.


   
SvaraCitera

Danielrx:

Hon bor ganska långt bort från mig typ 2 timmar.

HAHAHAH

HAHAHHA
HA

Långt [bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]

[rolleyes]

Men som svar på dina funderingar:

Kan vara så att du är rolig att prata med.
Detta kan då betyda att hon är intresserad av något mer än att bara prata... men det kanske betyder att hon bara vill prata...

Men om hon är någon random från internet å så, så tycker jag inte du ska hålla igen i alla fall. Gör du det kommer du fan ingenstans.


   
SvaraCitera

Danielrx:

Bara på bilder :(. Föredrar i verkligheten men men. Bryr mig inte så mycket om utseende dock, tjejer är alltid söta ändå <3

Okej, vet ej vad Vklass är för sida. Men tänk på att hon kanske inte är den hon säger sig vara.


   
SvaraCitera

skepparkrans:

Varför kan man inte bara skriva med random människa utan att det ska betyda något, hatar människor.

Desperat kille tolkar det som att tjejen i fråga är intresserad.


   
SvaraCitera

Viha:

Desperat kille tolkar det som att tjejen i fråga är intresserad.

Har märkt det, så sjukt många gånger. Hatar övertolkande pågar som inte bara kan låta saker vara som de är.


   
SvaraCitera

Hatar människor som tar saker så jävla allvarligt.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Hatar människor som tar saker så jävla allvarligt.

Men själv tar du dem så allvarligt att du är beredd att hata dem?

OnT: Bida din tid, chilla. Tro inte något, försök inte se något. Luta dig tillbaka och se vad som händer?


   
SvaraCitera