Aviseringar
Rensa alla

Varför skulle hon framställa sig som "onårbar"?


Ämnesstartare

Tja!

En tjej jag har fling med blir onåbar. Hon gör detta med flit. 

till min fråga, varför skulle hon framställa sig själv som onåbar? 

jag vet jag vet..  Många frågor dyker upp som "hon tycker inte om, hon blablablabla. MEN!!!!!

Kolla hur smart hon är, det är hon som är i centrum nu plötsligt för vi tänker "HON"!!!! 

vilken manipulativ bitch hon är, ni kan komma med massa patetiska påståenden som att hon ghostar och vad ni vill men hon tänker massa steg framåt och försöker manipulera mig. 

till min fråga, vad är hennes syfte?? Hon vill testa mig ellerhur?? 


   
Citera

En person som försöker manipulera dig är inte bra, bara att hålla sig borta... Varför skulle du ens vilja vara med en manipulativ person?

Som jag skrev i din tidigare tråd - gå vidare.


   
SvaraCitera

”Vi tänker HON!!!”
Vilka är vi? Gör hon det mot fler? Isåfall är hon väll inte inne bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej_02:

Vad menar du med att "hon är inte inne bara"? Tror inte hon gör mot någon annan. Bara mig hon gör det mot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du sluta tjata om den här tjejen snart


   
SvaraCitera

Whatever666:

Vad menar du med att "hon är inte inne bara"? Tror inte hon gör mot någon annan. Bara mig hon gör det mot.

Återigen, ta hinten.
Annars så kan man undra om man verkligen vill vara i ett förhållande med en sådan person om det är något enligt din egna teori? Att hon försöker testa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Återigen, ta hinten.
Annars så kan man undra om man verkligen vill vara i ett förhållande med en sådan person om det är något enligt din egna teori? Att hon försöker testa dig.

Han trollar bara (hoppas jag) så det är inte ens någon idé att svara hans trådar Party


   
SvaraCitera

Asstriid:

Han trollar bara (hoppas jag) så det är inte ens någon idé att svara hans trådar Party

Haha, det hoppas jag med. Svarar inte för att jag tror att det kommer göra någon skillnad, utan snarare så är det ett bra sätt för mig att ventilera. :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Kan du sluta tjata om den här tjejen snart

Nej absolut inte. Detta är typiskt ett horbeteende som jag får massvis av erfarenhet av. Detta är något att bara följa och se hur länge hon kommer hålla på så om jag fortfarande är vid liv då.


   
SvaraCitera

Hon vill att du ska jaga henne... Been there....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Haha, det hoppas jag med. Svarar inte för att jag tror att det kommer göra någon skillnad, utan snarare så är det ett bra sätt för mig att ventilera. :p 

haha ja jag förstår Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Nej absolut inte. Detta är typiskt ett horbeteende som jag får massvis av erfarenhet av. Detta är något att bara följa och se hur länge hon kommer hålla på så om jag fortfarande är vid liv då.

"Som jag får massvis av erfarenhet av" man kan ju undra varförRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Hon vill att du ska jaga henne... Been there....

Precis. Jag skiter i henne. Ska totalignorera henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Nej absolut inte. Detta är typiskt ett horbeteende som jag får massvis av erfarenhet av. Detta är något att bara följa och se hur länge hon kommer hålla på så om jag fortfarande är vid liv då.

Ja men låt oss fkn vara, det är ditt problem om du vill fortsätta klänga på en tjej som antagligen inte vill ha nåt med dig att göra.


   
SvaraCitera

kanske för att hon är upptagen med annat eller kan det vara så att hon inte gillar dig


   
SvaraCitera