Aviseringar
Rensa alla

Varför slutade han höra av sig?


Ämnesstartare

För tre månader sen träffade jag en kille som är lika gammal som mig (15), och vi började snacka på facebook först, sen fick jag hans nummer. Han var verkligen jättegullig och jag kände mig uppskattad av honom. Vi bestämde oss för att träffas ensamma. Vi bor en bit ifrån varandra typ på varsin sida av stan, så vi bestämde oss för att träffas i stan. Jag var jättenervös när jag satt på tåget.

Dagen innan hade han frågat mig om jag gillade honom och han sa att han gillade mig osv. När vi träffades var det först lite spänt, men han tog tag i min hand ganska fort och det kändes så jävla bra! Vi strulade lite och så. Sen lite senare på kvällen när jag var hemma igen fortsatte han smsa "hej baby" ...

Och sen, helt plötsligt, slutade han höra av sig. Han visade inget intresse. Och efter kanske två veckor frågade jag honom om han verkligen gillade mig, då sa han ja. Men inget mer har hänt. Nu har vi inte pratat på över tre veckor och jag är riktigt kär i honom. Jag kan inte sluta tänka på han men jag borde glömma honom. Jobbigt läge.. Någon som varit med om samma sak? [sad]


   
Citera

egvvm:

hej baby

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Har du frågat varför han slutat höra av sig? Kan ju vara en bra idé...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Har du frågat varför han slutat höra av sig? Kan ju vara en bra idé...

nej det har jag inte gjort. men det har alltid varit jag som börjat snacka nu på senaste tiden. men jag ska nog fråga sen när jag får tillfälle


   
SvaraCitera

egvvm:

nej det har jag inte gjort. men det har alltid varit jag som börjat snacka nu på senaste tiden. men jag ska nog fråga sen när jag får tillfälle

Gör det. [smile]


   
SvaraCitera

du släppte väl antagligen inte till tillräckligt fort, varför skall han vara med dej när han kan få det han vill ha av någon annan?[confused]

kosjka:

[love][love][love][love]

hey baby[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

VAD HAR DU GJORT NU KEBU!?!? SÅRAT YTTERLIGARE EN LITEN FLICKA?! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du släppte väl antagligen inte till tillräckligt fort, varför skall han vara med dej när han kan få det han vill ha av någon annan?

ja men han sa ju att han gillade mig men sen helt plötsligt fanns jag inte för honom längre. han kunde ju ändå sagt att han inte gillade mig längre istället för att ljuga :/


   
SvaraCitera

kebu12:

hey baby

är enbart iklädd pojkkalsonger, vill du strula och sen inte höra av dig?[blush]


   
SvaraCitera
kachin

han kanske inte är intresserad men vill inte såra dig
han kanske inte vet vad han vill
han kanske mår dåligt
han kanske har en helt annan syn på hur ofta man ska snacka än du
han kanske har massa andra cheyer på g så han hinner inte med dig
han kanske sitter och funderar på om kiwi är godare än mango just nu


   
SvaraCitera

pallo217:

VAD HAR DU GJORT NU KEBU!?!? SÅRAT YTTERLIGARE EN LITEN FLICKA?! [mad][mad]

Men varför skall man vara med en tjej som inte låter en komma till? Är ju astråkigt[sad]

egvvm:

ja men han sa ju att han gillade mig men sen helt plötsligt fanns jag inte för honom längre. han kunde ju ändå sagt att han inte gillade mig längre istället för att ljuga :/

Du kunde väl också ljugigt och sagt att du inte gillade honom[confused]

kosjka:

är enbart iklädd pojkkalsonger, vill du strula och sen inte höra av dig?[blush]

Nej, en sån härlig ung liten pojke som dej kan jag tänka mej nyttja under en längre tid[cute]


   
SvaraCitera

Han tröttnade kanske. Det finns fler killar.


   
SvaraCitera

Det löser sig!


   
SvaraCitera

han kanske sitter hemma och undrar varför inte DU har hört av dig?


   
SvaraCitera

Skit i honom och gå vidare .. ingen idé att slösa mer energi på honom.


   
SvaraCitera