Aviseringar
Rensa alla

Varför sneglar tjejer på mig?


mynona

Anura:

men man känner ju av det. 

ja är det därför jag känner mig obekväm varje gång ja är utomhus trots att ja aldrig ser på folk? de ka vara. ja då är de hopplöst. man kan bara hoppas att ***** snart komer oh befriar en från en hoplös tillvaro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja är det därför jag känner mig obekväm varje gång ja är utomhus trots att ja aldrig ser på folk? de ka vara. ja då är de hopplöst. man kan bara hoppas att ***** snart komer oh befriar en från en hoplös tillvaro

varför tkr du att det är roligt? :s jag vet vad sarkasm är.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

varför tkr du att det är roligt? :s jag vet vad sarkasm är.

vaför tror du att ja inte käner på samma sät. tror du också att ja är perfekt precis som den fete gör. hade gärna velat komma bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: . tror du också att ja är perfekt precis som den fete gör. hade gärna velat komma bort

ja, det tkr jag.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

ja, det tkr jag.

Oo? varför tycker du det? jag fattar inte hur ni kan tycka det och varför ni fåt för er de. ja orkr knappt stiga up o hade heltre sovit dygnet runt än at va vaken. ja skiljer mig inte frn er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: varför tycker du det? jag fattar inte hur ni kan tycka det och varför ni fåt för er de. ja orkr knappt stiga up o hade heltre sovit dygnet runt än at va vaken. ja skiljer mig inte frn er

du har inte lika svårt med relationer. 


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

du har inte lika svårt med relationer. 

hur vet du det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

hur vet du det? 

tjejer har väl inte lika svårt? sedan är jag också svart.


   
SvaraCitera
mynona

Anura: tjejer har väl inte lika svårt?

är du en tjej? finns det många här på forumet som är och många av dem klagar lika mycket som du och den fete. och sen handlar det om samma sak som det alltid gör med relationer: det handlar inte om att bara få folk att umgås, det handlar om att få umgås med personer man gillar och som gillar en tillbaka (som person). flera av de personer som betyder mest för mig är svåra att handskas med på olika sätt och mitt fejs hjälper mig inte. nä. det är väldigt svårt att underhålla ömsesidiga relationer med folk som betyder nåt för en för de flesta, i alla fall för alla som inte mår strålande och de gör jag inte

Anura: sedan är jag också svart.

svarta tjejer då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: svarta tjejer då

de svårt att hitta i Sverige och sedan gillar de inte mig heller.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

de svårt att hitta i Sverige och sedan gillar de inte mig heller.

jag menade har svarta tjejer det lika svårt för de är både svarta och tjejer. och den fete har lika svårt som du fast han inte är svart. och jag har inte anledning att känna mig mer omtyckt än någon av er så var god låtsas inte som om jag har det lättare för de personer som bryr sig om mig är lätt räknade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag menade har svarta tjejer det lika svårt

jag tror det, men jag vet inte :p

mynona: och den fete har lika svårt som du fast han inte är svart.

specialfall :p


   
SvaraCitera
mynona

Anura: jag tror det, men jag vet inte :p

dåså. tjejer har det inte lättare alltså

Anura: specialfall :p

nä. lika lätt/svårt som för mig och dig


   
SvaraCitera
mynona

mynona: :p

:p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: dåså. tjejer har det inte lättare alltså

det kan jag dock inte veta :p kan bara tala för mig och den.fete

mynona: nä. lika lätt/svårt som för mig och dig

fast de finns fler fördomar mot mig.


   
SvaraCitera