Aviseringar
Rensa alla

varför sover inte du?


Ämnesstartare

varför sover inte du just nu?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bra jävla fråga ska upp 8 fyfan!

Gonatt.


   
SvaraCitera

för att jag är vuxen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Bra jävla fråga ska upp 8 fyfan!

Gonatt.

aj aj

inte tillräckligt sömn. somna fort

godnatt

tevepro:

för att jag är vuxen.

so? du behöver sömn. när ska du upp imorgon?


   
SvaraCitera
Paseo

jag håller på med ett antimobbningsprojekt. har som bäst inspiration efter kl 00 hahaha. usch. är jäkligt vaken o fixar det mesta vid denna tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag håller på med ett antimobbningsprojekt. har som bäst inspiration efter kl 00 hahaha. usch. är jäkligt vaken o fixar det mesta vid denna tiden.

antimobbningsprojekt låter som bra grejer, vad är det till?

haha lite så kan det vara för mig med. vet inte varför, ganska kass egenskap egentligen. som en äldre man märker man hur sömnen blir allt viktigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag jobbar tidig morgon (6-14) om vardagarna men är nattmänniska. kan andas äntligen. det är skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njuter av min fylla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ollar din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deppfredag med dota2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

jag jobbar tidig morgon (6-14) om vardagarna men är nattmänniska. kan andas äntligen. det är skönt.

mm det är soft faktiskt. fast hade aldrig orkat gå upp så tidigt efter så lite sömn. blir ju som en zombie

OF 5:

njuter av min fylla

i ensamhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mm det är soft faktiskt. fast hade aldrig orkat gå upp så tidigt efter så lite sömn. blir ju som en zombie

brukar lägga mig typ 21 vanligtvis. i morgon är det ju inget jobb så jag gör vad fan jag vill! [love]


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

antimobbningsprojekt låter som bra grejer, vad är det till?

det ska förhoppningsvis växa till en antimobbningsorganisation, men man måste börja lugnt. eller ja lugnt o lugnt, kommer hålla föredrag för alla skolor i min kommun till en början, o det är riktigt hemska grejer, sitter seriöst patetiskt o skrikgråter av detta hahaha.
har dessutom slått ihop det med projektarbetet i skolan så nu "slipper" jag på ett sätt göra ett sådant hihihihi smart va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

jag ollar din mamma

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

i ensamhet?

ja annars hade jag verkligen inte suttit på UM


   
SvaraCitera