Aviseringar
Rensa alla

varför sover ni sverige?


Ämnesstartare

jag har ätit och allt redan, varför sover ni då?

rätt hänsynslöst om jag får säga det själv

kommentera om ni är online 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Hej ams, jag är vaken. Min kompis väckte mig genom att peta på min näsa, när jag låtsades att jag fortfarande sov höll hon för den istället så jag inte kunde andas, då blev det svårt att låtsas. Har inte ätit, ska nog hämta något gott snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad mysigt att du är vaken med mig. var längesedan jag sov över hos någon om man inte räknar träffar. dricker kaffe och lyssnar på musik. är mycket nöjd. ska vara ensam med min bror idag och vi ska handla en skjorta till honom sen ska vi gå till moderna museet, men det är en överraskning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
vad mysigt att du är vaken med mig. var längesedan jag sov över hos någon om man inte räknar träffar. dricker kaffe och lyssnar på musik. är mycket nöjd. ska vara ensam med min bror idag och vi ska handla en skjorta till honom sen ska vi gå till moderna museet, men det är en överraskning. 

Tycker inte det är särskilt mysigt att vara vaken egentligen, men nu när jag ändå är det så. 

Känns som något man växer ifrån lite grann på nå vis, har bara en kompis som är en sån där övernattare. 

Åh vad trevligt, hoppas ni hittar någon, gillar museer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Tycker inte det är särskilt mysigt att vara vaken egentligen, men nu när jag ändå är det så. 

Känns som något man växer ifrån lite grann på nå vis, har bara en kompis som är en sån där övernattare. 

Åh vad trevligt, hoppas ni hittar någon, gillar museer.

mm, och nu får jag ju vara ute tillräckligt länge för att göra der jag vill och bli trött, var bättre att sova över när jag var yngre och dels ville vara uppe längre än jag fick och det var tryggt och bra att komma hem tillsammans när man varit ute. 

det gör vi nog!! är fint med skjorta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är vaken och redo att göra dagenSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
jag är vaken och redo att göra dagenSkål

vad ska du göra idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

mm, och nu får jag ju vara ute tillräckligt länge för att göra der jag vill och bli trött, var bättre att sova över när jag var yngre och dels ville vara uppe längre än jag fick och det var tryggt och bra att komma hem tillsammans när man varit ute. 

det gör vi nog!! är fint med skjorta. 

Ja precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

vad ska du göra idag?

ha en dag på stanGlatt skålande wöhööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Ja precis!

nästa gång jag är i din stad får vi se till att fika om vi inte träffas på något annat sätt

FNÖ:

ha en dag på stanGlatt skålande wöhööö

soft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

nästa gång jag är i din stad får vi se till att fika om vi inte träffas på något annat sätt

soft

vi ska alla fikaGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

nästa gång jag är i din stad får vi se till att fika om vi inte träffas på något annat sätt

När det kommer från dig känns det inte alls sådär typiskt "yyeeeey det där måste vi göraaa!! SötSöt" och så blir det aldrig av ändå.

Det skulle vara jätteskoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zåmna tre efter att ha legat med extensiv lovecraft-paranoia i sängen iå'ä' timme

vaknade med målarlustn vilkfet serörn där deftk okonstigarste


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Nu är jaaaag vaken. Fast gick upp 9. Har duschat, fixat och klätt på mig. Äter fil nu, kl 10 kommer min syster och hämtar mig, vi ska åka på second hand-runda! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

vi ska alla fikaGlad

æ

nöbby:

fin komplimang. vi borde ses i vilket fall.

svnfpudkA:
zåmna tre efter att ha legat med extensiv lovecraft-paranoia i sängen iå'ä' timme

vaknade med målarlustn vilkfet serörn där deftk okonstigarste

måla på

Bell:
Nu är jaaaag vaken. Fast gick upp 9. Har duschat, fixat och klätt på mig. Äter fil nu, kl 10 kommer min syster och hämtar mig, vi ska åka på second hand-runda! 

åhåhåhåhåh


   
SvaraCitera