Aviseringar
Rensa alla

Varför spottar alla fjortisar


Ämnesstartare

Rödingajävel:

För att det är äckligt att svälja.

Okej, du har inte tänkt på att folk kanske tycker du e äcklig som slemmar ner?


   
SvaraCitera

raffe931:

Hur gammal är du och varför gör du det?

force of habit, varken röker eller snusar


   
SvaraCitera

raffe931:

Okej, du har inte tänkt på att folk kanske tycker du e äcklig som slemmar ner?

Mm, brukar säga det till din mamma. [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Mm, brukar säga det till din mamma när hon spottar. [shake][shake][shake]

M

Där hade du kunnat skriva någonting ännu grövre, men du är väl en gentleman osv. [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Där hade du kunnat skriva någonting ännu grövre, men du är väl en gentleman osv. [blush]

Ehe, tyckte det jag skrev var för grovt och kortade ner. [blush] Men nu blev jag nyfiken, vad hade jag kunnat skriva istället? :S


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Ehe, tyckte det jag skrev var för grovt och kortade ner. [blush] Men nu blev jag nyfiken, vad hade jag kunnat skriva istället? :S

Ah, att hon ja.. "slemmade"... från andra ställen, ja. [blush][blush]


   
SvaraCitera

isola:

Ah, att hon ja.. "slemmade"... från andra ställen, ja. [blush][blush]

[bigsmile][tard][cry][sad][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

[bigsmile][tard][cry][sad][shake][shake][shake][shake]

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Nu är det så att jag är rökare och därför automatiskt uppfattas som dum i huvudet av rökhatare, men människor som spottar förstår jag mig inte på. Snuskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen som gör det skriva varför dem gör det?


   
SvaraCitera

spottar när jag röker dels för att jag får mer saliv i munnen och dels för att det inte är så nice att svälja cigarettrester (men att få ner det i lungorna är nice [wink][wink])


   
SvaraCitera

Harpyja:

Dock spottar jag inte så ofta eftersom jag ser ut som Mulan när jag gör det.

Hähä, vet vad du menar. Fungerar likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Harpyja: Dock spottar jag inte så ofta eftersom jag ser ut som Mulan när jag gör det.

Hähä, vet vad du menar. Fungerar likadant.

Samma för mig, hade en period då jag spottade ganska mycket och det var nog ingen vacker syn [blush][sad]


   
SvaraCitera

När man är rädd så minskar kroppens salivproduktion, då är att spotta ett sätt att visa att man inte är rädd.


   
SvaraCitera

keybored:

Nu är det så att jag är rökare och därför automatiskt uppfattas som dum i huvudet av rökhatare

Sant så sant...

Ja spottar både omedvetet å medvetet, kan nog gjörat va rastlöshet för när ja väntar på bussen spottar jag som fan har ja märkt.
bryr mej egentligen inte heller om att jag spottar, är la ganska naturligt, alla har saliv å alla spottar någon gång... så varför haka upp sej pått?


   
SvaraCitera