Aviseringar
Rensa alla

Varför svullnar det upp och svider?!


Ämnesstartare

Jag har ett problem som jag hoppas någon kan klura ut vad det är.

Det är så att då och då (någon gång i veckan typ) nu på sista tiden svullnar mitt underliv upp och det blir som sår/sprickor bredvid de inre blygläpparna eller vad man ska säga och mellan slidan och anus, sen svider det och när min pojkvän typ ska ta på mig gör det asont för huden där nere är jätte irriterad och det svider. Jag fattar inte vad problemet är, trodde det hade något att göra med att jag rakade mig men sen gjorde jag inte det på typ tre-fyra veckor för jag var sjuk, hade mens osv. Men ändå svullnade det upp?!

Jag hade urinvägsinfektion för ett litet tag sen och då kollade läkaren där nere på mig för att kolla att jag inte hade svamp eller något och det hade jag inte så jag fattar inte vad det kan vara? Snälla hjälp det här är så frustrerande. Jag har också nyligen kollat mig ifall jag har någon könssjukdom så det är det inte heller, jag fattar inte... [shake]


   
Citera

Tvättar du dig med tvål och sån skit där nere?
Om du gör det, sluta med det. BARA vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tvättar mig bara med vatten och när jag ska raka använder jag apotekets intimolja


   
SvaraCitera

thoughtless:

Jag tvättar mig bara med vatten och när jag ska raka använder jag apotekets intimolja

Då har jag ingen aning. Byt trosor varje dag, smörj in med barnolja då och då, sov utan trosor om du kan, använd bomullstrosor....


   
SvaraCitera

SUKOF:

barnolja då

tror kanske inte det är så bra, kanske försämrar läkningen


   
SvaraCitera

cirkulationsproblem?


   
SvaraCitera

du har skitiga trosor


   
SvaraCitera

Matilda1988:

tror kanske inte det är så bra, kanske försämrar läkningen

d e snat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

cirkulationsproblem

hur menar du nu? [smile]


   
SvaraCitera

jag tror han menar att luften ska cirkulera ut och in ur troserna och inte stanna kvar och bli gammal >_>

Barnolja är ett nice ord annars, typ fiskleverolja av barn xD


   
SvaraCitera

thoughtless:

hur menar du nu?

Mjao:

luften

vet inte, tänkte att det kan vara nåt med blod eller vätska som inte kan cirkulera bra i det området, skulle isåfall kanske ge svullnad på benen eller göra det ömt. fast jag är ingen läkare. känns det som sniglar som kryper runt? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan också få liknande, men detta händer bara när jag haft sex och inte haft det på ett tag :/ helt knas.

Hade sex förra veckan och nu är jag sjuk och jag har fortfarande ont, gått en vecka imorgon... hm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har exakt samma problem just nu, fast det började när jag hade sex för ett par dagar sedan, då var vi tvungna att sluta för att det sved inuti... och sen dess kan han inte ens ta på mig där nere för att det gör för ont, precis vid öppningen och inuti. aj 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjao:

Barnolja är ett nice ord annars, typ fiskleverolja av barn xD

"Om majsolja är gjort på majs, vad är då barnolja gjort på?" [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera