Aviseringar
Rensa alla

Varför tänder man på att läsa om Onani?


isola:

eller till någon som tänker ta livet av sig kan man ju säga det., då borde det funka att säga vadsomhelst som är det minsta positivt.
Jag är övertrött.

haha, du bytte forum alltså? jag trodde jag skulle få nåt svar hurvida mitt skägg var långt eller inte. Jo men ah, det stämmer, och ah, du är nog övertrött. Mat nu! japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

haha, du bytte forum alltså? jag trodde jag skulle få nåt svar hurvida mitt skägg var långt eller inte.

SVARADE NYSS

Mollgan:

Mat nu!

rolig dygnsrytm du har[wink]
Jag vill städa, eller vill och vill, men det verkar som en bra grej att göra nu., fast mina grannar skulle säkert inte hålla med^^


   
SvaraCitera

isola:

SVARADE NYSS

Mmm så det nu. Crazyness!

isola:

rolig dygnsrytm du har
Jag vill städa, eller vill och vill, men det verkar som en bra grej att göra nu., fast mina grannar skulle säkert inte hålla med^^

Haha! Klockan är 04:17 å och du VILL städa.. å du tycker att jag har konstig dygnsrytm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

Crazyness!

ja,sån är jag [cute]

Mollgan:

VILL

men VILL inte, men det borde göras och nu fick jag lite inspiration till det.
Jävla grannar att sova
Fast de spelade division germania skithögt förut, så jag borde ge igen faktiskt[badgrin]


   
SvaraCitera

isola:

ja,sån är jag

Galet.

isola:

men VILL inte, men det borde göras och nu fick jag lite inspiration till det.
Jävla grannar att sova

Ehm.. de spelade jättehög musik å du hämnas genom att städa? Hur mycket kan det låta av att man städar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

Ehm.. de spelade jättehög musik å du hämnas genom att städa? Hur mycket kan det låta av att man städar?

dammsugare låter, spec eftersom de bor under[no-no]
fast det var längesen de spelade hög musik, så skulle jag störa dem nu, är det inte säkert att sambandet skulle gå fram[zzz]


   
SvaraCitera

isola:

fast det var längesen de spelade hög musik, så skulle jag störa dem nu, är det inte säkert att sambandet skulle gå fram

Då blir det ju fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

Då blir det ju fail

precis!
nu är ju *slynglarnas föräldrar hemma också, de vill jag ju inte ha på mig[shake]

*lol, jag blev gammal


   
SvaraCitera

isola:

*lol, jag blev gammal

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

?

Slynglar säger väl bara gamla tanter som sitter inne bakom sina blomkrukor och fruktar de hemska ungdomarna, aka slynglarna [ops]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Mujo:

god damn wall of text .. vem fan orkar läsa det dära 😛

Är du dum i huvudet eller? Om du inte är helt utvecklingsstörd så är det ju förfan inga problem.


   
SvaraCitera

isola:

Slynglar säger väl bara gamla tanter som sitter inne bakom sina blomkrukor och fruktar de hemska ungdomarna, aka slynglarna

haha jo det e sant, fast jag har ju ingen aning om hur du ser ut (eller din ålder) du kanske är precis sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

haha jo det e sant, fast jag har ju ingen aning om hur du ser ut (eller din ålder) du kanske är precis sån.

Har inga blommor och mina bröst befinner sig OVANFÖR naveln, ok[no-no][wink]


   
SvaraCitera

isola:

Har inga blommor och mina bröst befinner sig OVANFÖR naveln, ok

haha, det finns ju milfs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

haha, det finns ju milfs

Är en ung milf utan barn då[cute]


   
SvaraCitera