Aviseringar
Rensa alla

varför tänker jag att jag borde adda vissa umare som vänner på fb?


Ämnesstartare

känns knas med tanke på att vi inte är bra vänner, även om jag skulle vilja vara det  

k


   
Citera
Ämnesstartare

äsch! ba göre. de flesta umare tar ej facebook så jätteseriöst, tror inte de kommer neka dig om du talar om vem du är


   
SvaraCitera
mynona

praktiskt att samla ihop dem där om du skulle vilja inleda vänskap med dem eftersom folk av-och omreggard här hela tiden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
praktiskt att samla ihop dem där om du skulle vilja inleda vänskap med dem eftersom folk av-och omreggard här hela tiden? 

jo vissa slänger ju sina fb konton 😮 host host nä ner inga namn :(((( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
praktiskt att samla ihop dem där om du skulle vilja inleda vänskap med dem eftersom folk av-och omreggard här hela tiden? 

hur lätt är det att inleda en vänskap via fb, jag tror det är svårt ärligt talat. 🙁 fb känns konserverande :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar fb hyffsat seriöst mvh, så om vi inte har träffats irl ignorerar jag din förfrågan Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
äsch! ba göre. de flesta umare tar ej facebook så jätteseriöst, tror inte de kommer neka dig om du talar om vem du är

jag vill att männisokr ska ta sin fb seriöst oO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

hur lätt är det att inleda en vänskap via fb, jag tror det är svårt ärligt talat. 🙁 fb känns konserverande :((

Börja snacka på chatten. Jag använder fb mest för chatten, grupper och event. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Börja snacka på chatten. Jag använder fb mest för chatten, grupper och event. 

jo jag med. :p newsfeed kan dö tycker jsg..  jag är dålig chattsre bättre irl ^_^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
praktiskt att samla ihop dem där om du skulle vilja inleda vänskap med dem eftersom folk av-och omreggard här hela tiden? 

väldigt läskigt hur din fb dök upp som förslag på vänförfrågningsr nu. läskigt oO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

väldigt läskigt hur din fb dök upp som förslag på vänförfrågningsr nu. läskigt oO

Vad har du hetat här tidigare? Mvh. Har ej koll för inte varit inne knappt senaste månaden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Vad har du hetat här tidigare? Mvh. Har ej koll för inte varit inne knappt senaste månaden. 

heheheheheehehehehehehehehe ... nej men seroisly asha mh  


   
SvaraCitera
mynona

space: jo vissa slänger ju sina fb konton 😮 host host nä ner inga namn :((((

Ja, det har jag också upptäckt. Men det verkar vara ovanligare.  

space: hur lätt är det att inleda en vänskap via fb, jag tror det är svårt ärligt talat. 🙁 fb känns konserverande :((

Det går att inleda vänskap nästan överallt, tror jag

space: väldigt läskigt hur din fb dök upp som förslag på vänförfrågningsr nu. läskigt oO

FörvirradTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

heheheheheehehehehehehehehe ... nej men seroisly asha mh  

Haha okej men du e väl bra chattare, eller va iaf på tiny. Jag har inte tid att hänga där länge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, det har jag också upptäckt. Men det verkar vara ovanligare.  

Det går att inleda vänskap nästan överallt, tror jag

FörvirradTardig

menar inte förfrågningar utan förslag osv, men .ndå... läskigt 


   
SvaraCitera