Aviseringar
Rensa alla

Varför tar det jämt slut efter 2-3 månader?


Ämnesstartare

Samtliga av mina förhållanden har hållit i ungefär 2-3 månader. Sedan tar det helt plötsligt en annan vändning och slutar i att man bryter upp. Flera av mina vänner har ungefär samma problem. Vafan gör vi för fel? [sad]


   
Citera

tror det är då den där nykära känslan försvinner typ och då väljer den ena partnern att bryta upp av någon anledning.


   
SvaraCitera

Typ som med leksakerna man fick när man var liten, roliga ett tag tröttnade sen. Fast kottar tröttnade man aldrig på av nån anledning [confused]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Typ som med leksakerna man fick när man var liten, roliga ett tag tröttnade sen. Fast kottar tröttnade man aldrig på av nån anledning [confused]

Sant det där.

Kottar äger fortfarande. Att slänga dom på varandra upphör aldrig att roa mig. ^^

KISSMEKISSME:

Flera av mina vänner har ungefär samma problem. Vafan gör vi för fel? [sad]

Vadå fel? 2-3 månader är rätt bra. För mig håller inte ens KK-relationer längre än typ 6 månader, och dom är ju väldigt casual.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Vadå fel? 2-3 månader är rätt bra.

fast kollar man på andra par i omgivningen verkar det som att de flesta iaf har ihop det i ett halvår...


   
SvaraCitera

Kan ha att göra med att man är ung och inte vill "binda fast" sig vid någon..

Är väääldigt tveksam till att människor i iaf min ålder klarar av att ha seriösa förhållanden. En del kanske gör det, men har hittills inte träffat någon som har varit tillsammans med någon i över 2-3 månader..


   
SvaraCitera

du är inte tillräckligt intressant/har inte tillräckligt stor snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Nu till problemet: Jag har kännt henne i ungefär 3 månader och vi har bara haft bra sex än så länge. Igår berättade hon för mig att hon inte vill ha sex längre.

Jag citerar mig själv från min senaste skapade tråd, där har vi ett exempel till varför det kan sluta. Har inte dumpat henne än, men funderar på't!


   
SvaraCitera
loita

Greger_EFG:

Vadå fel? 2-3 månader är rätt bra. För mig håller inte ens KK-relationer längre än typ 6 månader, och dom är ju väldigt casual.

hmm... jag tycker de är lite (fast jag är den här, om jag inte verkligen vill satsa så satsar jag inte alls) endast haft ett förhållande de varade i 1½ år nu har jag en kk jag haft i ett år...

fast de är nog som de säger, nykära känslan försvinner och många ger då upp. De är nog viktigt att vara inställd på att man faktiskt inte känner likadant när du ser personen efter några månader, känner samma sak av att kyssa den och blabla...... sen är de nog också om man umgås för intensivt med varandra och inte ger varandra utrymme att vara den de var innan och ha sitt egna liv vid sidan av förhållandet, många har tendens att försvinna (som vännerna brukar utrycka de) när de skaffar ett förhållande.
sen tror jag man lätt kommer in i en tråk rutin, typ när man ses gör man alltid samma sak, man kanske till och med blir så att man alltid sitter inne framför tvn (mysigt i början men hallå? inte i tre månader du fattar alla [y]) men aa att komma ur den vanan är ju en annan sak också


   
SvaraCitera

1 min wasted of my life i wan't it back!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera