Aviseringar
Rensa alla

Varför tar folk bort en på fb?


Ämnesstartare

Vad finns de för anledning till detta? Vad skall man göra för att det inte skall ske?


   
Citera

tar bort folk jag tycker är idioter. 🙂

T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ta bort folk som jag lagt till på fyllan och egentligen inte känner alls, eller typ kompisars kompisar som en la till typ 2009 när antalet vänner var A och O.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:
brukar ta bort folk som jag lagt till på fyllan och egentligen inte känner alls, eller typ kompisars kompisar som en la till typ 2009 när antalet vänner var A och O.

men folk som man har känt sedan länge. men inte har någon vidare kontakt med, är det okej att ta bort då?


   
SvaraCitera

Anura:

men folk som man har känt sedan länge. men inte har någon vidare kontakt med, är det okej att ta bort då?

Ja, har många gånger funderat på att göra en rensning. Vrf är jag vän med folk jag gick i samma lekisklass som, nar vi aldrig pratat ens efter det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar bort folk jag slutat gilla, slutat prata med, slutat bry mig om 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

men folk som man har känt sedan länge. men inte har någon vidare kontakt med, är det okej att ta bort då?

ja, det är väl okej att ta bort vem som helst?
vissa vill ju ha sin fb väldigt privat och bara för sina närmsta vänner medan andra ser det som ett ställe att nätverka till tusen. 
hur en ser på sin fb kan ju ändras och en kanske bestämmer sig för att vara mer privat där än tidigare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir ni ledsna när folk tar bort er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir inte ledsen om någon tar bort mig på facebook, om det inte är en nära vän eller familj. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. brukar iofs inte märka det direkt heller. har aldrig varit med om att någon jag faktiskt har kontakt med har tagit bort mig, skulle det ske skulle jag nog undra lite vad som hade hänt mellan oss som jag inte var medveten om.
är det någon jag ej pratar med så bryr jag mig verkligen inte. "skönt att hen gjorde det så att jag fick en mindre att rensa bort" typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
blir ni ledsna när folk tar bort er?

blev lite ledsen en gång, men förstod liksom ändå. Jag var för feg som aldrig vågade ta kontakt och initiativ, fast hon gav mig flera tydliga invites.. Gråter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: är det någon jag ej pratar med så bryr jag mig verkligen inte. "skönt att hen gjorde det så att jag fick en mindre att rensa bort" typ.

men tänker du aldrig att det är något fel på en själv?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

varför slutar personer umgås irl?
vanligtvis för att den ena parten inte får ut något av relationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: varför slutar personer umgås irl?

tror att det är en otroligt stor skillnad mellan att vara fb vän och irl vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar bort folk jag inte pratar med eller inte har något intresse av att stalka sådär i smyg/inte bryr mig om.


   
SvaraCitera