Aviseringar
Rensa alla

Varför tar folk bort en på fb?


Ämnesstartare

Anura:

men tänker du aldrig att det är något fel på en själv?

nej. 
varför är du så ängslig?
är det någon du inte pratat med på år och dar så är det väl inte konstigt att hen inte vill vara din vän på facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: är det någon du inte pratat med på år och dar så är det väl inte konstigt att hen inte vill vara din vän på facebook.

jo de förstår man ju. men man blir ändå lite ledsen, besviken :p Skulle du inte bli det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jo de förstår man ju. men man blir ändå lite ledsen, besviken :p Skulle du inte bli det? 

nej jag blir inte det.
varför skulle jag vilja att hen snokar i mitt liv ifall jag inte har någon kontakt med hen?
tycker bara det är skönt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter jobbigt det där med facebookTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst.. men ingen är ju riktigt vän med en på facebook ändå? inte om man har över 500 vänner? Varför ta bort då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människor som man aldrig pratar med och samtidigt inte har varit nära vän med & är ointresserad av, finner jag det logiskt att ta bort. funderar på att ta bort en person just nu. jag är dock lite för feg för att stöta mig med folk, om det inte är någon som jag inte känner alls eller ogillar.

dock, finner jag det underligt när någon i ens nuvarande umgängesgrupp tar bort en av något onödigt skäl. det är endast en brist av förmågan att hantera saker med stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stil skall man ha. det gäller alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju inte stoppa folk från att göra vad de vill även om det kan vara irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Man kan ju inte stoppa folk från att göra vad de vill även om det kan vara irriterande.

borde man inte vara mer aktiv på facebook dock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: borde man inte vara mer aktiv på facebook dock?

Vad menar du? Fatta inte riktigt faktiskt Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vad menar du? Fatta inte riktigt faktiskt Förvirrad

Jag menade att man kan vara väldigt aktiv på facebook, med att posta saker och att prata med sina "vänner" så att man inte förlorar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Jag menade att man kan vara väldigt aktiv på facebook, med att posta saker och att prata med sina "vänner" så att man inte förlorar dem.

Fast alla kanske inte vill vara aktiva? 


   
SvaraCitera

Tar mest bort folk som irriterar mig (typ "gilla det här blodiga barnet!! annars har du inget hjärta" eller folk som skriver rasistiska saker. Eller om det är någon jag verkligen inte vill ha kvar i mitt liv längre, typ ett ex. Annars låter jag nog alla vara kvar, oavsett hur väl jag känner dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar bort ibland såna som jag känner ytligt men ofta skriver ''hej vad gör du'' och sen ingen mer connection än det. 


   
SvaraCitera
kentig

Rensade nyligen bort folk som jag aldrig umgåtts med på "riktigt" utan bara sagt hej till.


   
SvaraCitera