Aviseringar
Rensa alla

Varför tröttnar killar efter 15 minuters samlag?


pelle2

Zerafina:

Jaså okej Galen

jepp jag känner mig jävlig o normal just nu. att det är bara jag som kan komma flera gånger under ett samlag så jag försöker hitta andra killar som har samma smärta =) några tips? 


   
SvaraCitera

pelle2: bara jag som kan komma flera gånger under ett samlag så jag försöker hitta andra killar som har samma smärta

vad öhh...planerar du göra när du väl hittar dem?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

för att det är så överskattat.


   
SvaraCitera

aldrig märkt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nånting med hushållspapper att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pelle2: jepp jag känner mig jävlig o normal just nu. att det är bara jag som kan komma flera gånger under ett samlag så jag försöker hitta andra killar som har samma smärta =)

smärta?


   
SvaraCitera
pelle2

Pappbox:

vad öhh...planerar du göra när du väl hittar dem?

jag känner mig onormal bara jag som pallar som jag gör.

isola:

smärta?

vet du hur svårt det e att hitta en tjej som pallar att ha samlag länge. det är omöjlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pelle2:

jag känner mig onormal bara jag som pallar som jag gör.

vet du hur svårt det e att hitta en tjej som pallar att ha samlag länge. det är omöjlig

tjacka en fleshlight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pelle2:

jag känner mig onormal bara jag som pallar som jag gör.

vet du hur svårt det e att hitta en tjej som pallar att ha samlag länge. det är omöjlig

så de du ligger med får friktionssår  eller vadå?


   
SvaraCitera

pelle2: jag känner mig onormal bara jag som pallar som jag gör.

uhm...vet inte vart du hittar tjejer direkt men varför skulle de inte orka?
att ta en paus från sexet, beställa hem lite käk, äta och sen återgå är väl bland det bästa som finns egentligen...dock håller jag med att hitta en tjej som anser att detta är ett bra sätt att spendera en dag på är sjukt svårt
vad är dina kriterier om jag får fråga för de killar du försöker "hitta"?


   
SvaraCitera
pelle2

FNÖ:

tjacka en fleshlight

haha då kan man väll lika gärna använda högern

isola:

så de du ligger med får friktionssår  eller vadå?
      

haha nej man får inte det om man gör rätt

Pappbox:

uhm...vet inte vart du hittar tjejer direkt men varför skulle de inte orka?
att ta en paus från sexet, beställa hem lite käk, äta och sen återgå är väl bland det bästa som finns egentligen...dock håller jag med att hitta en tjej som anser att detta är ett bra sätt att spendera en dag på är sjukt svårt
vad är dina kriterier om jag får fråga för de killar du försöker "hitta"?

jag vet inte varför men 98% av alla tröttnat efter 4-6 timmar. jag är inte en kille som går ut varannan helg utan en såns som tar det när jag känner. a det kan jag hålla med om, det är jätte svårt att hitta en tjej som bara vill mysa en heldag.

jag vill veta om dem kan nåt tips som kan hjälpa mig med det (har redan ute sluta kastrering/snipnig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pelle2:

haha då kan man väll lika gärna använda högern

ifall du blir törstig tänkte jag hehe


   
SvaraCitera

pelle2: jag vill veta om dem kan nåt tips som kan hjälpa mig med det (har redan ute sluta kastrering/snipnig)

i Sons of anarchy så skär de av alla fingrar förutom pekfingrarna på...vad han nu hette så han inte kunde runka 🙂


   
SvaraCitera
pelle2

FNÖ:

ifall du blir törstig tänkte jag hehe

haha är inte så vig 

Pappbox:

i Sons of anarchy så skär de av alla fingrar förutom pekfingrarna på...vad han nu hette så han inte kunde runka 🙂

han har väl ett arm väck 😉


   
SvaraCitera