Aviseringar
Rensa alla

Varför tycker barn att sex är äckligt?


Ämnesstartare

Jag kommer ihåg när jag gick i 4:an och nån sa "sex", alla kollade konstigt på honom, och sa att han var skitäcklig. Så tänkte jag också.

Jag antar att det var äckligt för att man hela sitt liv lärt sig att man med de delarna bara släpper ut det som inte kroppen vill ha kvar, inte stoppar in dem i varandra. För att det är skönt dessutom.

Jag kom på den här frågan då min syster ifrågasätter sexscener i filmer, hon såg Titanic, hon tyckte att den var bra, men hon fattade inte alls varför de hade sexscener, hon tyckte att det bara borde göra så att ingen vill se filmen, då den bara är jätteäcklig och pinsam att kolla på.
Men i verkligheten så höjs nog antalet kopior sålda, om den innehåller en sexscen eller två.

Men är det som jag antog, eller finns det någon helt annan förklaring?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Barn är korkade. 


   
SvaraCitera

För att det verkar brutalt, konstigt och ngt barn inte förstår, eller ska ha någon insyn i. Förstår du väl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag gick i femman tycke jag hångla var skitäckligt för att tungorna nuddade varandra osv... kan tänka mig att det är samma sak med sex.  Det är ganska bra iof för barna ska int hålla på med sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoppar o puppor va fett äckliga att ens titta på nä man va liten oxo
int för att dom e finare nä man e äldre Rodnar
typ de fulaste vi människor har ötöver otränade rumpor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det är normen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
För att det verkar brutalt, konstigt och ngt barn inte förstår, eller ska ha någon insyn i. Förstår du väl. 

Ja, men vill se hur andra tänker

Axelinaaas:
När jag gick i femman tycke jag hångla var skitäckligt för att tungorna nuddade varandra osv... kan tänka mig att det är samma sak med sex.  Det är ganska bra iof för barna ska int hålla på med sådant

Det är sant

behappyok:
snoppar o puppor va fett äckliga att ens titta på nä man va liten oxo

Puppor? Men ja.


   
SvaraCitera

Jag tyckte aldrig det som barn i alla fall


   
SvaraCitera

applekakanshaj2: Puppor? Men ja.

Synonym för fittor


   
SvaraCitera

För att det var normen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Synonym för fittor

Jag trodde man sa snippa när man var liten, men men


   
SvaraCitera

Men vafan s3on


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Jag trodde man sa snippa när man var liten, men men

Kärt barn har många namn


   
SvaraCitera

skonaste:
Men vafan s3on

#rekt


   
SvaraCitera