Aviseringar
Rensa alla

Varför tycker jag det är så svårt?


Ämnesstartare

Att ha pojkvän är verkligen inte jag mogen för känner jag, men ändå är jag för feg för att göra slut, eller säga vad jag känner. Varför?

Just nu känns det bara som jag vill gräva ner mig under täcket och inte komma fram förän jag är mogen för att hålla mig till en och samma kille. När jag är singel drömmer jag bara om att ha den där trygga och roliga människan att vara med, han som är så underbar! Men sen när jag väl har en pojkvän som jag är superkär i i typ två veckor och sen så känns det bara som vad håller jag på med?

Att få körkort ska väll vara en kul grej, men idag önskar jag att jag aldrig hade tagit det så fort :S Känns som kompisarna sviker lite, frågar inte längre om jag vill vara med?

VAD GÖR JAG FEL?


   
Citera
Ämnesstartare

mikaelajosefin:

Att få körkort ska väll vara en kul grej, men idag önskar jag att jag aldrig hade tagit det så fort :S Känns som kompisarna sviker lite, frågar inte längre om jag vill vara med?

wtf? oô

Kan förstå om du har mer än bara ett problem i taget, men för att undvika förvirring bör du förvarna innan du tar upp nästa :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du gör nog inget fel! Det bara blir så. jag vet precis hur du menar. I vissa fall kan det ju vara så att resan är målet lr vad man ska säga. Kanske det är så att du egentligen inte är kär utan det är precis så som du sa att du verkligen vill ha någon som du känner sig trygg med och sen när du väl får det är du inte nöjd. Ibland kan man ju önska sig saker och sen när man väl har fått det så är det liksom ingen big deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Kanske det är så att du egentligen inte är kär utan det är precis så som du sa att du verkligen vill ha någon som du känner sig trygg med och sen när du väl får det är du inte nöjd.

Jo är troligtvis så, men denna gången trodde jag verkligen inte att det skulle bli så, men det blev det visst nu också, och det värsta är att jag känner att jag inte kan prata med honom heller om det... Känner att jag kanske inte känner honom tillräckligt..

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, just nu längtar jag bara bort härifrån!


   
SvaraCitera

mikaelajosefin:

VAD GÖR JAG FEL?

Skulle anta att det handlar om en mental spärr. Men ingenting kommer bli bättre om du fortsätter som du gör, för att bli stolt över dig själv och inte behöva ångra något så se till att gå rakt på sak och säga precis vad du känner till människor runt omkring dig i det här fallet din pojkvän och i det andra du nämner, dina kompisar. Det kommer att kännas skithårt tiden innan du har fått det sagt, men när du väl gjort det kommer det där välbehaget som kommer efter det att man har varit ärlig mot sig själv.

Du är ju varken ärlig mot dig själv eller din pojkvän då du fortsätter på samma sätt så det är av bådas intresse att du får det sagt! Om han inte tar det till sig och förstår, tycker väl jag att han inte är mycket till människa och att du då helt enkelt förtjänar någon bättre.

Lycka till och så bjuder jag på en FREDAGSSKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera

Hoppsan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

GJORT* välbehaget, som infinner sig efter det att*

Men bara "ändra" ffs :c


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men bara "ändra" ffs :c

Hade inte den blekaste om att man kunde det på sidan. Kan bero på min syn, men jag lyckas inte upptäcka någon ändra knapp i närheten.

EDIT: HITTADE, NVM. TACKAR!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera